מבזקים

מפכ״ל המשטרה הודיע: "נקים צוות חשיבה לטיפול באלימות בכבישים"

תוכן עניינים

משטרת ישראל מקיימת השבוע כנס מפכ״לים ומארחת בישראל 45 משלחות מפכ״לים מ- 34 מדינות ברחבי העולם. בכנס מחזקת המשטרה את שיתופי הפעולה עם משטרות העולם במאבק בפשיעה המאורגנת, פשיעת הסייבר והטרור

אהרון קלפה | ו' בכסלו תשפ"ג | יום רביעי 30 בנובמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי: ״אנחנו נמצאים בעיצומו של כנס מפכ"לים שבו מתארחים 45 משלחות מפכ"לים מ 34 מדינות שמטרתו חיזוק הקשרים של משטרת ישראל עם משטרות העולם במלחמה העולמית בפשיעה המאורגנת, בפשיעת הסייבר ובמלחמה בטרור״.

המפכ״ל הודיע במהלך הכנס כי משטרת ישראל תקים צוות חשיבה שמטרתו טיפול בנגע האלימות בכבישים ״משטרת ישראל פועלת בנחישות חסרת פשרות לטפל בנגע האלימות מכל סוג ובכל מקום שבו היא מתרחשת.

היינו עדים בימים האחרונים לרצף של אירועי אלימות בכבישים שאחד מהם הסתיים ברצח. משטרת ישראל הגיעה לחשודים שתועדו ולא נעצור עד שנביא את החשודים לדין תוך שאנחנו כמשטרת ישראל דורשים ענישה מחמירה שתתורגם להרתעה,

יידע כל אדם שנוהג באלימות כי יש לכך מחיר ענישתי כבד הן בשלילת החירות והן בקנסות כבדים. אני קורא לאזרחים שנופלים קורבן לאלימות בכביש ואלימות בכלל להתלונן ולשתף אותנו כדי שנעקור אותם מהחברה.

בתום הכנס נארגן צוות חשיבה שמטרתו תהיה לראות איך אנחנו נותנים מענה משולב בין משטרת ישראל לגופים האחרים ואני מקווה שנוכל לספק יותר בטחון לתושבים ברחובות״.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: