מבזקים

חקר העב"מים: עניין בינלאומי

תוכן עניינים

החשיפה נמשכת. אם עד לפני שנים אחדות רווחה האמונה בקרב הציבור כי חקר העב"מים והחוצנים וההתעניינות באפשרות קיומם של חיים מחוץ לכדור הארץ, הינם נחלתם של אנשים פרטיים ותימהוניים, הרי שכעת החלו להתברר העובדות האמיתיות הקשורות לעניין המדהים והמרתק, של התעניינות ממשלים ארציים בממשלים חוץ גלקטיים.

בכתבה זו אביא בפניכם שלושה מסמכים: האחד העוסק בסיכום החלטה של עצרת האו"ם בנושא. השני חוק הנמצא בספר החוקים האמריקאים הקודם הנוגע ליצירת מגע עם גוף חוצני. והשלישי שורות תמוהות מתוך ספר ההנחיות של מחלקת כיבוי האש בארה"ב בנוגע לשליטה במצבי אסון.

החלטת עצרת האו"ם

להלן צילום של מיסמך רישמי של האו"ם המסכם את הצעת ההחלטה שסוכמה בעניין בתאריך 18.12.78.

"הסדרת סוכנות או מחלקה באומות המאוחדות לשם שליטה, ושיתוף פעולה בתוצאות המחקר העוסק בעצמים מעופפים בלתי מזוהים ותופעות יוצאות דופן הקשורות בכך".

"העצרת הכללית מזמינה מדינות החברות בה לנקוט בצעדים נאותים לקראת תיאום מחקר מדעי וחקר של חיים חוץ ארציים, לרבות עצמים מעופפים בלתי מזוהים, ולהודיע למזכ"ל האו"ם על תוצאותיו לשם הערכה".

"העצרת הכללית מבקשת ממזכ"ל האו"ם לשגר את ההצהרות של משלחת גרנדה ואת התיעוד הרלוונטי לוועדה בנוגע לשימוש בדרכי שלום של חיים חוצנים כפי שסוכם בישיבה בשנת 1979".

צילום המסמך:

חוק ממשלת ארה"ב בנוגע ליצורים שמחוץ לכדור הארץ

שמו המלא של החוק, אשר עבר את ההליכים הנדרשים בקונגרס, הינו חוק החשיפה ליצורים מחוץ לכדור הארץ. החוק מתייחס לכל אדם, רכוש, בעל חי, או כל צורה אחרת של חיים אשר באו במגע ישיר עם שכבת האטמוספרה שמעל כדור הארץ.

"בידוד" משמעותו הרחקה, בחינה, טיהור, של כל אדם, בעל חי, רכוש, או כל צורה אחרת של חיים אשר נחשפו לחיים חוץ ארציים, וכוללת את לכידתם והחזקתם. תקופת הבידוד מפורטת בסעיף (a)  1211.104.

קישור לנוסח המלא של חוק איסור המגע עם חיים חוץ ארציים

ספר ההנחיות של מחלקת כיבוי האש בארה"ב בנוגע לשליטה במצבי אסון

מסתבר כי בעמוד 439 של הספר מופיעים למרבה ההפתעה "עניינים" חוץ ארציים.

לאחר שאלות כבדות משקל כגון מהי מלחמה, סיבות המלחמה, השפעתה של מתקפה גרעינית, וההכנות למתקפת אויב, מופיעות השורות הבאות: "האיום החוצני – עובדה", "פוטנציאל הסיכון של עב"מים", ו"עב"מים – פעולות חירום".

פירוט של ראשי הפרקים מבשרי הרעות הללו ניתן לקרוא בספר שיצא לאור בארה"ב במהדורה שנייה.

 

מאת: דוד רונן
עיתונאי ודובר העמותה הישראלית לחקר עב"מים וחיים חוץ ארציים

 

11 12 13

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: