מבזקים

מוטי הוד קורא לשר הפנים לפזר מיידית את עיריית נתניה

תוכן עניינים

אל"מ (מיל) מוטי כינס היום מסיבת עיתונאים בה הודיע על הכרזת מועמדתו לראשות העיר נתניה. מוטי הוד קרא לשר הפנים לפזר מיידית את עיריית נתניה, אשר חדלה מלתפקד עקב המהומה שמתחוללת בעקבות חקירות המשטרה.

בשעה 11:00 בבוקר כינס מוטי הוד את אנשי המטה ועיתונאים שהגיעו לסקר את האירוע והודיע להם כי "הגיעו מים עד נפש. תחת חקירות משטרתיות ועננות קודרת בנתניה, העירייה אינה מתפקדת. הגיע הזמן ששר הפנים יפזר את בכירי העירייה מתפקידם ויכריז על בחירות".

בתחילת המפגש הציג ראש מטה 'הוד לנתניה' שלמה ברקן את אנשי המטה הכוללים נבחרת איכותית של אנשי עשייה ומעשה כמו מר יוסי קזדו סא"ל (מיל) יו"ר עמותת הגג של כלל ארגוני הגמלאים. הגברת שוש ארביב מנכלית העוגן פלסט לשעבר. מר אודי לוריא משנה למנכל פז ומנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה לשעבר. גברת טניה אוסיץ מנהלת בית ספר תיכון תל אביב בנתניה. עו"ד שבתאי גרוטס. נפתלי גטר בכיר במנהל הרכש במשרד הביטחון בניו יורק לשעבר ועוד רבים ונוספים.

בתחילת דבריו אמר  מוטי הוד "החלטתי להתמודד לראשות העיר, גם אם ראש העיר הנוכחית מרים פייברבג תתמודד בבחירות הבאות. ולמה בעיתוי הזה? כי אני חושב שזה הזמן הנכון להכריז על מועמדות לבחירות הקרובות, גם ללא קשר למה שקורה מסביב. אני חושב שמרים פיירברג עשתה עבודה נהדרת בתחומים אשר היו חשובים בעיניה, ובלי קשר לחשדות שיש כיום נגדה, או לחקירות שלה ושל הסגן שלה  ועוד כמה בכירים בעיר. כל מה שאתם שומעים בתקשורת זה בגדר רכילות. אנחנו לא יודעים אם יוגש נגדה כתב אישום או לא, זה הכול כרגע בגדר של רכילות ואני מציע לכולם לא להיסחף אחרי רכילות אלא להיצמד לעובדות.

העובדה הכי בוערת כיום על סדר היום היא שעננות קודרת יושבת על שמי נתניה ועל כל המדינה בכלל. מאחר ואני מתמודד על ראשות עיר ולא על ראשות המדינה, אין ביכולתי לשנות את מהלך הדברים במדינה, אבל יש באפשרותי לשנות את מה שקורה בעיר בנתניה.

כידוע לכם ולאור האירועים הקשים שאירעו במהלך השנה האחרונה, בעקבות מעצרה של ראש העיר מרים פיירברג ושל בכירים בעירייה, העירייה כיום אינה מתפקדת, ותושבי העיר מרגישים זאת היטב על בשרם. במסגרת חקירות המשטרה נעצרו ראש העירייה, בנה של ראש העיריה, הגרוש של ראש העירייה, סגן ראש העירייה, עו"ד, קבלן, אדריכל, כולם נעצרו ונחקרו על חשדות לשחיתות. אם יתברר שהחשדות יתאמתו, ואני מאחל להם ולכולנו שייצאו נקיים מכל החשדות זהו סדק כבד מאוד ביסודות של הבית".

"ישנם מספר סעיפים בחזון שלי לנתניה: מלחמה בשחיתות, מהפך בשכונות, יצירת מקומות עבודה בנתניה ,טיפול בכבוד בגמלאי העיר נתניה, ויצירת מקומות בילוי לצעירים. כשאני אומר מלחמה בשחיתות כוונתי היא לא להיכנס לעירייה וזהו, אלא להוציא את כל הבכירים הקשורים לניהול הקודם בעירייה. כשאני אומר מהפך השכונות, זה לא להוסיף עוד גינה או עוד קישוט, אלא להפוך כל אבן ופינה בשכונות ולעשות מהפך אמיתי. אתם יודעים איפה הייתי היום לפני שהגעתי לכאן? שלוש שעות הסתובבתי בשכונות בעיר ואני מתכוון לסלע ששם גדלתי, לגן ברכה, לרמת הרצל, דורה, אזורים. לשכונות הקשות. למרות שאני אטפל גם בשכונות החדשות ואני מכיר את הבעיות שיש שם בקריית השרון ובעיר ימים. הסתובבתי היום בשכונת סלע ומה שראיתי שם יגרום לכם להזיל דמעה. שכונת סלע, במקום להתקדם בזמן, נשארה תקועה בזמן ובמקום 40 שנה והמצב שם נראה אפילו יותר גרוע. פגשתי ברחוב יוספטל  תושבת ושאלתי אותה איך קוראים לרחוב הקטן שהיא גרה בו. זה רחוב שמסתעף שמאלה והיא ענתה לי שהיא לא יודעת. אומרת למונית להוריד אותה בפינה. אתם מבינים? היא גרה שם 40 שנה ולא יודעת איך קוראים לרחוב".

"אחד הדברים שמאוד בוערים היום בנתניה הם מקומות תעסוקה ובילויים. אני דיברתי עם איש חרדי המעורב בפוליטיקה המקומית, ואמרתי לו שאחד מארבעת הסעיפים שלי זה הצעירים, להשאיר אותם בנתניה, והוא בכלל לא מתנגד לזה. הפתעת עולם. הוא ענה לי: "מוטי זה פיקוח נפש". מילים שלו, לא שלי. אנחנו נסתדר ביחד. הוא סיפר לי שיש להם בעיות אחרות, בעיה של מתנ"ס לילדים שאין להם אני רוצה שילדים של כולנו יהיו שווים. ניכנס לעומק ונבין את המשמעות של זה. אין לו התנגדות לזה".

"כולי צער שסעיף השחיתות נמצא אצלי ראשון בחזון. כי השחיתות הציבורית היא נוראית. אני מתמודד לראשות העיר בגלל שהעירייה תקועה ולא מתפקדת. רוב מחלקות העירייה אינן מתפקדות. עוד דבר חשוב הוא, שאני מכריז על התמודדות לשתי קדנציות בלבד. שתי קדנציות יספיקו בהחלט לעשות את העבודה".

 

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

"כולי צער שסעיף השחיתות נמצא אצלי ראשון בחזון"
"כולי צער שסעיף השחיתות נמצא אצלי ראשון בחזון"
מכריז התמודדות לשתי קדנציות בלבד
"מכריז התמודדות לשתי קדנציות בלבד"
"ישנם 4 סעיפים בחזון שלי לנתניה"
"ישנם 4 סעיפים בחזון שלי לנתניה"
"עננות קודרת יושבת על שמי נתניה"
"עננות קודרת יושבת על שמי נתניה"
:יש באפשרותי לשנות את מה שקורה בעיר בנתניה"
:יש באפשרותי לשנות את מה שקורה בעיר בנתניה"
שלמה ברקן מנהל מטה הוד לנתניה
שלמה ברקן מנהל מטה הוד לנתניה

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: