מבזקים

צו סגירה מנהלי ל- 15 יום לקפה נרגילה 'ליאל אלשם' בישוב חורה

תוכן עניינים

צו סגירה מנהלי למשך חמישה עשר ימים חתום בידי מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב דוד ביתן, נמסר לבעליו של בית קפה נרגילה 'ליאל אלשם' בישוב חורה. במקום אותרו בסוף השבוע האחרון שישה שוהים בלתי חוקיים. הצו ניתן מתוקף סמכותו בהתבסס על התיקון לחוק הכניסה לישראל. משטרת ישראל תמשיך במאבק הבלתי מתפשר בשוהים הבלתי חוקים ובמעסיקיהם על מנת לאפשר לאזרחים הנורמטיביים שגרת חיים בטוחה ושקטה.

במהלך פעילות יזומה מבוססת מודיעין של מפקדי שיטור קהילה בחורה, בבוקרו של חמישי האחרון 29.6.17, איתרו השוטרים שישה שוהים בלתי חוקיים תושבי איזור חברון, מתוכם חמישה קטינים, אשר לנו בבית קפה נרגילה 'ליאל אלשם' בשכונה 8 בחורה.

מהחקירה עלה כי שניים מהם אף עובדים במקום ובתום החקירה נעצרו קטין ובגיר וביום ראשון הוגש כנגדם כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים. שאר השוהים הבלתי חוקיים שוחררו בתנאים מגבילים. בעל בית הקפה נרגילה 'ליאל אלשם', עוכב אף הוא לתחנה וצפוי להיות מוגש כנגדו כתב אישום וזאת לאחר שהראיות הצביעו על כך שאינו פועל על מנת להבטיח שבמקום יועסקו או יולנו רק בעלי היתר שהיה, ניתן צו סגירה למשך 15 ימים, ואתמול (שני) בשעות אחה"צ הוא נמסר לבעלי המקום.

במשטרה מדגישים כי עם כניסתו של תיקון 26 לחוק הכניסה לישראל, המאפשר למשטרת ישראל להוציא צו סגירה מנהלי ובכך לאסור את השימוש במקום בו בוצעה העבירה או ההלנה, יישאו באחריות מעסיקים ומלינים על שוהים בלתי חוקיים שייתפסו ברשותם ואשר בכך מסכנים את ביטחונם ושלומם של הציבור, ולכך השלכות של פגיעה כלכלית בעקבות סגירת העסק או מקום ההלנה.

 

מאת: שלום שי גיחז
צילום: דוברות המשטרה

 

WhatsApp Image 2017-07-04 at 06.39.02  WhatsApp Image 2017-07-04 at 06.39.04

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: