מבזקים

ביבי נתניהו: לחשוב חיובי

תוכן עניינים

בזמן האחרון, בקרב משפחת נתניהו, נראה שנערמים משפטים ותיקים שלא יביישו קולקציה של מייקל קורס, אך עם הרבה פחות טעם. נראה שנעשה שימוש ציני בגל העליהום כדי להגיע לכדי כתישה והסוף לא נראה באופק.

מתיקים עם שמות קליטים בעלי 4 ספרות בהם נקשר שמו של ראש הממשלה במן מעורבות מעורפלת מוטלת בספק, טוקבקים בפייסבוק על צואתה של קיה הופכים במהירות לאייטמים חמים, והגברת נתניהו סובלת מהרס שמה שנלקח כמטרה מתמדת בשנים האחרונות, כאשר שמה שורבב בשלל האשמות, חלקן או רובם לגמרי לחלוטין חסרות בסיס, אשר אף זיכו אותה ואת רה"מ בניצחון בתביעת הדיבה כנגד העיתונאי יגאל סרנה, וחלקן בעלות בסיס מטושטש שהוצא מפרופורציה.

אך נראה ש"המתחיל בלכלוך אומרים לו גמור" ונראה כי התקשורת מתעקשת לגמור את המשפחה בעזרת הטיה בוטה של דעת הקהל. נראה שהמגמה הבעייתית זוהתה סוף סוף בקרב מישהו מהעולם הפוליטי והוחלט לעשות משהו בדבר.

יושב ראש הקואליציה, חבר הכנסת דוד ביטן ארגן כנס תמיכה בראש הממשלה, ואין ספק שבתוך כל הקריאות התנגדות אשר יוצאות מתוך דפי העיתונים ומהדורות החדשות כמעט בכל חצי שעה, אין ספק שיש צורך בהשמעת קול תמיכה באדם אשר מנהיג את המדינה בעשורים האחרונים.

יגידו מה שיגידו, הנהגה של מעל 20 שנים לא יכולה להיעלם מעיני הציבור בשטף מילים.

ואלו מילותיו של ח"כ דוד ביטן: "אנחנו מצפים מהשרים ומחברי הכנסת שיעמדו בקו החזית בקרב על דעת הקהל" והוסיף "אם השרים חושבים אחרת – שיתפטרו מהממשלה".

ליו"ר הקואליציה היה חשוב להביע את עמדת מפלגת השלטון, אשר רה"מ עומד בראשה: "הליכוד עצמו תומך בראש הממשלה. אתם לא יודעים כמה אהבה יש לראש הממשלה בקרב פעילי הליכוד".

לא רק יו"ר הקואליציה הביע את תמיכתו בריש גלה, גם שר התחבורה ישראל כץ צייץ בחשבון הטוויטר: "בבוקר אארח את רה"מ בנימין נתניהו בפתיחת הכביש החדש לבית שמש. אחר הצהריים קבינט בראשותו – ומשם נלך יחד לגני התערוכה". ואליהם מצטרף שר התקשורת איוב קרא בתמיכתו: "מדובר בבקבוקים, גלידה וסיגרים. לא יעלה על הדעת שישראל תלך לבחירות על זה".
בהמשך לאמירתו של ח"כ איוב קרא יש לציין כי אכן לא מסתמן שישראל תלך לבחירות על בקבוקים, גלידות או אפילו על התבטאויות בטוקבקים, נראה שישראל אוהבת יציבות- כך לפחות מעידה העלייה של מפלגת השלטון בסקרים האחרונים וגם הזכייה בבחירות האחרונות, ואלו שלפניהן, ואלו שלפניהן…

ואם כבר עסקנו בטוקבקים, נשאלת השאלה – מדוע טוקבקים המציגים דעה חיובית לעולם אינם הופכים לאייטמים? והנה דוגמא ממספר מגזרים:

המגזר האזרחי
"אני מתקוממת על העוולה שנעשת למר בנימין נתניהו, זוהי רדיפה פוליטית מובהקת ואינה דמוקרטית ואם היא לא דמוקרטית אז מי שמזין אותה אלו הם קבוצה של אנרכיסטים רדיקלים שממומנים ע"י גופים כמו הקרן החדשה לישראל ואנחנו אוהבי הארץ לא ניתן להם לככב בכיכרות ולהשתלח בצורה פראית על ראש ממשלה מוצלח והצלחותיו ניכרות בכל המישורים: בכלכלה, בביטחון, בסייבר ובמדיניות החוץ וכל מה שמניתי זהו חלק מזערי שאף ראש ממשלה לפניו כולל בגין ובן גוריון לא הצליחו להביא ומזה נובע תסכולו של השמאל הרדיקלי והאנרכיסטי וכאן יוצא קצפם מכיון שהם יודעים שאינם יכולים להפילו בהליך דמוקרטי שהוא הקלפי והפרגוד."
דנה גלעד
באר יעקב

חזקת חפותו של אדם עומדת לו תמיד, עד וכאשר יוכח אחרת.
כתבי אישום רבים נכתבו בעבר:
1. שר המשפטים יעקב נאמן ז"ל שיצא זכאי לחלוטין.
2. שר החוץ לשעבר, אביגדור ליברמן.
16 שנים של עינוי דין והוצאות מיליונים רבים וזיכוי מוחלט בדין.
הסיטואציה כיום, ראש ממשלה מכהן שנמצא רק בתחילת החקירה, כבר הוכרע דינו והושלכה חפותו.
התקשורת העויינת והשמאל קבעו:
אין חקירה – כתב אישום.
אין משפט – גזר דין.
אין ערעור – לכלא.
מתוך מגמה וידיעה שלא ניתן לנצח את בנימין נתניהו ומיליון בוחריו בקלפי.
אנו הנהלת וחברי חוג:
נתניהו מאז ולתמיד
מביעים תמיכה מלאה, בביטחון מלא ביושרו של רה"מ נתניהו ומאמינים בחפותו.
בברכה,
אליסיה אסייג.

חברי ליכוד
"הרדיפה האובססיבית של השמאל הקיצוני שכולו נובע משנאה תהומית כלפי ראש ממשלתנו וגם ביודעם שלעולם השמאל לא יוכל לקבל את השלטון בצורה דמוקרטית והוגנת אבל ה- DNA של הליכוד הוא אהבת המנהיג והמנהיגים ולעולם לא נפקיר אותם! השמאל שמונע מתוך שנאה אין לו בכלל זיקה למדינה וכל בר דעת מבין זאת, אי לכך לא ניתן למתלהמים לא בכיכרות ולא לאנשי תקשורת בטלוויזיה שבאים מעונבים שישפכו רפש על ראש ממשלתנו וכפי שאמרתי נגן עליו בגופנו."
אילן עמר חבר ליכוד סניף אשדוד מלוכד

המגזר העסקי
"קשה לי להאמין ואפילו בלתי נתפס כל העלהום שעושים לראש ממשלתנו בנימין נתניהו.
במקום לפאר ולהלל את כל העשייה המשובחת שלו ושל צוות השרים שעושים עבודה מצויינת. השמאל מנסה בכל מיני שיטות יחד עם העיתונאים והתקשורת להפליל את ראש הממשלה, השמאל דוחף לחקירה מסיבית ללא פשרות ולפי התנהלותה של המשטרה גם אם מישהו ירצח את הבן שלו המשטרה תתן לו הגנה רק בכדי להפליל את ראש ממשלתנו.
אני מודיע לכולם ששום שיטה לא תעזור וראש ממשלתנו בנימין נתניהו יהיה מנהיגנו עוד שנים ארוכות וטובות."
מרדכי שלו

לסיכום: ביבי נתניהו רה"מ מנהל מדינה למופת עם פנקס חשבוניות עם קבלות של אלפי מעשים טובים ודאגה אמיתית למען העם יושב בארץ ולמען העם היושב בארצות בעולם.

ולענין הגברת הנכבדה שרה נתניהו המסורה,כן אני משתמש בשבח מסורה.הבחורה עומדת במבחנים גדולים וכל מעשיה למען העם במסירות נפש גדולה על שרה נתניהו נאמר: אשת חיל מי ימצא התשובה לשאלה מי ימצא?? בראשונה ללא גנבת קרדיט

רה"מ בנימין נתניהו מצא וכן מדינת ישראל מצא אשת חיל שרה נתניהו

 

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

 

 

 

 

 

ביבי

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: