מבזקים

לבטל את המימון של פסטיבל סרטי הנכבה בסינמטק

תוכן עניינים

גם השנה יארח סינמטק תל-אביב, הממומן מכספי המיסים של כולנו את הפסטיבל האנטי – ציוני לסרטי נכבה, של ארגון השמאל הקיצוני "זוכרות".

צריך למחות על השימוש הציני בכספי המיסים של אזרחי ישראל למימון פסטיבל שכולו מצעד הפוגע בציונות.

איתן ברונשטיין תושב הרצליה בן 56, שניהל את מחלקת הנוער בבית הספר לשלום בנווה שלום, הוא המייסד, ההוגה והרוח החיה מאחורי עמותת "זוכרות".

ברונשטיין וחבריו בעמותת "זוכרות" טוענים שאין לנו ברירה, וצריך להתגבר על הפחד: בלי לנקות את מורסות העבר, הם משוכנעים, אין סיכוי שנוכל לבנות בסיס לעתיד טוב יותר. באתר של העמותה הגישה הזאת מקבלת ביטוי שיהודים מעטים מאוד יוכלו לבלוע: הלוגו הוא חור מנעול שמוכן ומזומן לקלוט לתוכו את המפתח, סמל השיבה הפלסטינית, ומפה של יותר מ-400 היישובים הפלסטיניים שנמחקו מאדמת ישראל, כשביניהם פזורות נקודות יישוב יהודיות. במקרא למפה הן מסווגות "התנחלויות ציוניות שקמו עד 1948" ו"התנחלויות ציוניות שקמו אחרי 1948".
המינוחים הללו כבר העלו את חמתו של יואב קרן, כותב בעמוד הדעות של "מעריב", שתחת הכותרת "תועמלני החמאס בתוכנו" השווה את עולם המושגים של "זוכרות" לזה של חברי הארגון הפלסטיני, שפרסמו אחרי אחד ממטחי הקסאם כרוז שבו דיווחו על הפגיעות המוצלחות ב"התנחלות שדרות".

 

מאת: דוויד בונד

 

%d7%96%d7%95%d7%9b%d7%a8%d7%95%d7%aa

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: