מבזקים

מגדל העמק מצדיעה למתנדביה

תוכן עניינים

ערב ההצדעה השנתי המסורתי למתנדבים התקיים השבוע באמפיתאטרון במגדל העמק, לעיני שלושת אלפים צופים. במהלך הערב העניק ראש העיר אלי ברדה למתנדבים המצטיינים את 'אות ראש העיר למתנדב'.

כמיטב המסורת, קיימה עיריית מגדל העמק ערב הצדעה מסורתי למתנדבי העיר על שם מתנדב, תושב העיר שנהרג בעת מילוי תפקידו שי רביבו ז"ל.

בערב ההצדעה אותו יזם ראש העיר לפני שנים ארוכות ומתקיים בהובלת היחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים, הופיע הזמר פאר טסי לפני אלפים מתושבי העיר, שהגיעו להצדיע למתנדבים ובאו לחגוג איתם את ערב הנעילה של אירועי הקיץ בעיר.

הטקס נערך במעמד ראש העיר אלי ברדה, מ"מ ראש העיר סרגיי אוקלנדר, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה אלי בקסיס, חברי המועצה דורון אלחרר וחן שאול, מפקחת מחוז הצפון ביחידה להתנדבות של משרד הרווחה איילת אסולין, מפקד תחנת המשטרה בעיר סנ"צ אייל קהתי, מנהל מחלקת הרווחה מומי בן סימון, מנהלי מחלקות מתנדבים, ותושבים רבים.

ערב ההוקרה נועד להעלות על נס את העשייה ההתנדבותית ולהודות, להוקיר ולשבח את כלל ארגוני המתנדבים על פועלם. כבכל שנה נבחרו עשרה מתנדבים מצטיינים שקיבלו בטקס חגיגי את "אות ראש העיר למתנדב" וביניהם ראש מינהל חינוך בעבר ומנהלת "בית יד לבנים" בהתנדבות בהווה אתי שושני שפרלינג. יהודה אלמליח על התנדבותו ארוכת השנים במד"א ובאיחוד הצלה. יצחק סלם המתנדב בסניף "יחד למען החייל" כעשור שנים. פרחיה מידן ליפקין על התנדבותה בסניף "האגודה למלחמה בסרטן" שנים רבות ובתכנית "שעה טובה עם ילד" שמופעלת על ידי סניף ויצו.

יוחאי גיחז על התנדבותו במשך ח"י שנים ב"ניצן" וכן על חלקו בהקמת קרן "נצח אורות יהודה" שמסייעת בציוד לאבלים ועשייתו למען הציבור וכיו"ר עמותת "פעמי חסד". יובל מעתוק על התנדבותה במועדון "אקים" מאז היותה תלמידה, בזמן שירותה הצבאי וגם כיום לאחר שחרורה. אברהם קקון על התנדבותו במד"א ובארגון "איחוד והצלה" קרוב לשני עשורים ובנוסף על תפקידו העירוני בשעת חירום.

ג'קי זגורי על התנדבותו במרכז יום לקשיש וסיוע לקשישים במקום כבר למעלה מחמש שנים. יוסי קקון על התנדבותו במד"א ובאיחוד הצלה, ניהול קבוצת "מחוברים לחיים", ניהול אזור בעמותת "עזר מציון" ותכנית "ידידים" ועוד. פולינה בוניאק על התנדבותה בארגון הווטרנים וניצולי השואה. חאלד הייב מתנדב במשטרת מגדל העמק וכן ב"סיירת המקצוענים" של מגדל העמק המסייעת למשפחות מוחלשות בסיוע ותיקונים בבתיהם. רפי גז על התנדבותו במשטרת ישראל מעל שני עשורים.

בתחום הנוער זכו ב"אות ראש העיר למתנדב" מאור חמו על התנדבותו בכיבוי אש והצלה. נופר בוהדנה על התנדבותה כיו"ר במועצת הנוער העירונית והדרכה בתנועת המד"צים. לאון קולסינצ'נקו על התנדבותו במד"א בשלוש השנים האחרונות ולי חנית המתנדבת ב"מותק של צהרון" במסגרתו מסייעת לילדים בלימודים ובפעילות פנאי.

בסיום, הודה ראש העיר אלי ברדה למתנדבים, למנהלת מדור קהילה אהובה גובני-חגי ולמנהלת יחידת המתנדבים העירונית אילנה פרץ-עייש על פעילותן מול המתנדבים והארגונים ואמר: "ההתנדבות הינה ערך חשוב המבטא ערבות הדדית, מעורבות קהילתית וחברתית התורמת ליצירת חוסן של הפרט והקהילה.

מגדל העמק הינה עיר קהילתית זוכרת פרס 'מגן שר הרווחה לעיר מתנדבת'. אמשיך לפעול להטמעת ערך הנתינה וההתנדבות בקרב תושבי העיר החל מילדי הגן, דרך מערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית ועד לכלל התושבים".

 

מאת: שלום ש גיחז

 

מגדל העמק מצדיעה למתנדביה. צילום דוברות העירייה
מגדל העמק מצדיעה למתנדביה. צילום דוברות העירייה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: