מבזקים

הורשע שוטר שגנב מראס אל עמוד עשרות אלפי שקלים מפריצה לדירות

תוכן עניינים

בית המשפט הרשיע את השוטר, תושב ראס אל עמוד, בכך שגנב עשרות אלפי שקלים במזומן מבעלי הדירה שביתם נפרץ. הפרקליטות תבקש לגזור עליו עונש של עד 11 חודשי מאסר בפועל.

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (שלישי) שוטר שהוזעק לטפל בפריצה בבית, בגין עבירה של "גניבה בידי עובד ציבור", לאחר שגנב כסף מזומן מבעל הבית.

לאחר שהודה במסגרת עסקת הטיעון באישומים נגדו, מבקשת פרקליטות המדינה באמצעות עו"ד חן הררי, המייצג את צוות ירושלים במחלקה לחקירות שוטרים, להשית עליו עונש שבין שלושה חודשי עבודות שירות ל-11 חודשי מאסר בפועל, כולל עונשים נלווים של מאסר על תנאי ופיצויים. הטיעונים לעונש יינתנו בחודש פברואר הקרוב.

השוטר, מאזן ג'עברי, תושב ראס אל-עמוד, שירת בזמן האישום, מרס 2015, כשוטר סיור במרחב מוריה במשטרת ישראל. הוא הוזעק לדירה בירושלים לאחר שבני זוג בבירה התקשרו לדווח על פריצה בביתם, לאחר שלא הצליחו לפתוח את דלת ביתם. השוטר נכנס דרך החלון, פתח לבני הזוג את הדלת והלך לבחון את הדירה.

אחרי ששאל את בני הזוג היכן נמצאים דברים יקרי ערך, השוטר הבין שבחדר השינה בדירה ישנה מעטפה ובה 36 אלף שקלים במזומן, חבויים בתוך תיק בארון שבחדר. ללא היסוס, השוטר תחב 41 שטרות על סך 200 שקלים כל אחד אל כיסו. לאחר שהשוטר עזב את הדירה, גילו בני הזוג כי חסר כסף במעטפה והתקשרו למשטרה לומר כי הם חושדים בשוטר. האחרון ניסה למנוע את דיווח היומנאית לגורמים המוסמכים, ואף התעמת עם המתלוננים לבל יפנו למחלקה לחקירות שוטרים.

 

מאת: רות קרייתי

 

skd284429sdc

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: