מבזקים

ראשוני: הדרוזים בחאדר מאשימים את ישראל בסיוע למצור של ג'בהת א-נוסרה

תוכן עניינים

הותר לפרסום: ג'בהת א-נוסרה הארגון הטרוריסטי שנמצא בפתח כפר חאדר עם אלפי חייליו הצליח לשים מצור מלא על הכפר. לפנות בוקר החל הארגון בלחימה מסיבית נגד כוחות הדרוזים, חיילי חיזבאללה וצבא סוריה. התושבים בכפר חאדר מאשימים את ישראל במצבם וקוראים לכל הדרוזים בעולם להגיע ולהילחם נגד ישראל

סמיר חלבי | י"ד בחשוון תשע"ח | 3 בנובמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

חאדר, הכפר הדרוזי בסוריה, שהוא נקודה מפתח אסטרטגית חשובה לבטחונה של ישראל, וממוקם במשולש שלושת המדינות ישראל, לבנון וסוריה, נמצא תחת מצור כבד של ארגון הטרור ג'בהת א-נוסרה.

לפנות הבוקר היום (שישי) החלה לחימה מאסיבית וקשה מאוד על חאדר. הקרב על חאדר הגיע ללחימה של פנים מול פנים. הכפר ספג אבידות של כ 10 לוחמים דרוזים ונשות חאדר יצאו בקריאות לעזרה לדרוזים ברחבי העולם.

לידי מערכת החדשות 'ישראל ניוז' הגיעה הקלטה של אום חאסון ואבו חאסון שבנם נפל בקרב בו קוראים השניים לדרוזים בעולם לעצור את ישראל מלסייע לארגון הטרור ג'בהת א-נוסרה. עוד נשמע בקלטת כי השניים מבקשים עזרה ותמיכה של כל הדרוזים המתגוררים במדינת ישראל, בסוריה ובלבנון לצאת לעזרתם ולהלחם נגד ישראל.

סמיר חלבי: אחרי ששוחחתי עם השייח' הרוחני בסוריה, נודע לי כי הוא ביקש מדיוויזיות דרוזיות מסווידה לצאת לכיוון חאדר. המצב הרגיש בכפר חאדר יוצר סכנה למדינת ישראל אם וכאשר יופעל לחץ על ג'בהת א-נוסרה, הם יחפשו מפלט מג'בהת אל-כשב מהכפר בוקעתה.

הסכנה נוספת היא אפשרות לחדירת טרוריסטים שיברחו מהמערכה הסורית לתוך שטחה של מדינה ישראל. אם מצב זה יקרה, סביר להניח שישראל תמצא את עצמה תחת ירי מסיבי מצד הצבא הסורי, חיזבאללה, איראן וגם של הארגונים הטרוריסטים. הפעולה היחידה שצריכה להיעשות כדי להרגיע את השטח, היא מתן עזרה בהסרת המצור על כפר חאדר, עכשיו.

 

לוחמים בשטח
לוחמים בשטח
לחימה בחאדר
לחימה בחאדר

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: