מבזקים

במחווה יוצאת דופן טיפלו השגריר דני דיין ועוזרו בישראלי שדרכונו אבד בניו יורק

תוכן עניינים

במחווה יוצאת דופן, טופל ביום חופשי של עובדי השגרירות הישראלית בניו יורק איש עסקים ישראלי שדרכונו אבד והנפיקו לו במיידי דרכון חדש

בן ציון עטיה | ו' כסלו תשע"ח | 24 בנובמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

סיפור פשוט, אנשים גדולים הקונסולים בניו יורק דני דיין וזיו בילאוס משמשים דוגמא למנהיגות נכבדה.

בדרך כלל כאשר אנו שומעים על נציגי הממשל הישראלי בתפקידם במדינות זרות, נהוג לצפות לקטע יבש על השתתפות בטקס ממלכתי או אולי טקסט צהוב בניסיון מאולץ לבדר על חשבון הממשל, שגם ככה משמש כשק חבטות תקשורתי נח ביום יום.

אבל, נחרוג מן המנהג המוכר ונצא בגאווה עם דבר שבח על נציגינו בקונסוליה האמריקאית, השגריר דני דיין וזיו בילאוס בסיפור פשוט, שבפשטותו ממחיש את האחדות והערבות ההדדית המוטמעת בנו כעם ומלווה אותנו בכל אשר נלך, תכונות כל כך טבעיות שלעיתים נשכחות תחת עומסי ודאגות הקיום היום יומי.

אלון ציפורי והדרכון החדש
אלון ציפורי והדרכון החדש

סיפורנו מתחיל בבחור ששמו אלון ציפורי, איש עסקים ישראלי שנחת בשבוע שעבר בארה"ב לצורך עסקים יחד עם שותפו. במוצאי שבת באותו שבוע גילה אלון לתדהמתו כי דרכונו אבד.

כידוע לכל מי שביקר בחו"ל, אין חשש יותר גדול מאובדן דרכון בעת שהיה במדינה זרה, שזה משמש כתעודה מזהה ומה גם שיש בו צורך בעת טיסות פנים וחזרה לארץ.

לאחר ניסיונות ליצירת קשר עם הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק כבר במוצאי שבת, נענו ביום ראשון למרות היות הקונסוליה כנהוג בארה"ב ונציגי הקונסוליה בחופש. הגיעו זיו בילאוס ודני דיין ביום החופשי שלהם וטיפלו בעצמם, באופן אישי בנושא עד שסוף טוב הכל טוב. אלון קיבל דרכון חדש והסיפור הגיע לסיומו בשלום.

נכון שנראה כאילו מדובר בסיפור פשוט, אבל בימים בהם מחפשים כיצד להראות כל מי שהתנהלותו בתפקידו לוקה בחסר ולו כחוט השערה, חשוב מנגד לציין ולשבח את מי אשר עושה ברמת תפקידו וברמה האישית מעבר לנדרש ממנו בצורה יוצאת דופן, ונשמח לספר עוד סיפורים פשוטים כאלו שפשוט יראו אנשים לא פשוטים בכלל.

שגריר ישראל בניו יורק דני דיין
שגריר ישראל בניו יורק דני דיין
שגרירות ישראל: זיו סילאוס
שגרירות ישראל: זיו סילאוס

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: