מבזקים

פיגוע דקירה בעתיקה: מחבל שדקר יהודי ופצע אותו קשה, נורה וחוסל

תוכן עניינים

מחבל ערבי דקר יהודי בפלג גופו העליון ובגפיים נורה וחוסל. הפיגוע קרה בעיר העתיקה בירושלים, ברחוב הגיא סמוך לשער הברזל

שי אלבז | ב' בניסן תשע"ח | 18 במרץ 2018 | מערכת ישראל ניוז
שיתוף: חדשות השואגים לימין

סמוך לשעה 16:47 מחבל ערבי הלך אחרי גבר כבן 30 כשהוא מחזיק בידו סכין, החל לדקור אותו בפלג גופו העליון ובגפיים ופצע אותו באורח קשה. שוטרי משטרת ישראל שהיו בקרבת מקום, הגיבו במהירות ונחישות למתרחש, צמצמו טווח לעבר המחבל וחיסלו אותו. הפצוע פונה לבית החולים במצב קשה. מהמשטרה נמסר כי הסכין ששימשה את המחבל נתפסה בזירה.

השמועות שרצו ברשת על היותו של המחבל ממוצא טורקי, התגלו כחסרות שחר. מדובר במחבל ערבי בשם עבד אל-רחמן בני פאדל מהכפר עקרבה ליד שכם, בן 28 נשוי פלוס שני ילדים.

פאראמדיקית מד"א אילנה אברמס שטיפלה בפצוע סיפרה: "סמוך לשער האריות חברנו לטרקטורון של מד"א שהוציא את הפצוע, גבר כבן 30 כשהוא סובל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, נוזלים ותרופות ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו קריטי. בבי"ח הצוות המתין לנו וממשיך להאבק על חייו".

ראש העיר ירושלים ניר ברקת אמר: "כולנו מאחלים רפואה שלמה ומתפללים להחלמתו המהירה של הפצוע ומודים לשוטר שהגיב במהירות הנדרשת, חיסל את המחבל ומנע פגיעה נוספת. אויבי ישראל מנסים כל העת לפגוע בחיילים, שוטרים, מאבטחים ואזרחים, וזאת בשל ההסתה הקשה אליה הם נחשפים בהובלת הרשות הפלשתינית. התשובה היחידה לכך היא מאבק נחוש ובלתי מתפשר בטרור ובמסיתים לטרור ובמקביל המשך פיתוחה ובנייתה של ירושלים המאוחדת. אני מבקש מכל מהאזרחים להמשיך בשגרת החיים, לגלות ערנות ולעדכן את כוחות הביטחון במידת הצורך כדי לסכל ניסיונות פיגועים נוספים".

 

פיגוע 1 פיגוע 2 פיגוע 3 פיגוע 4

צילום: מד"א
צילום: מד"א

פיגוע 7 פיגוע 8 פיגוע 9 פיגוע 10 פיגוע 11 פיגוע 12

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: