מבזקים

האדמו"ר יאשיהו פינטו: "בדורנו עיקר הניסיון מגיע מצד האמונה"

תוכן עניינים

כ"ק האדמו"ר פינטו בשיעורו שהתקיים בלוס אנגל'ס: היום מי שיש בו אמונה חזקה בהקב"ה – גדול ממי שיש בו תורה. בדור הזה המלחמה היא אמונה."למה בחרנו להחליף את הכובע?"

בן ציון עטיה | ב' באייר תשע"ח | 17 באפריל 2018 | מערכת ישראל ניוז

בעת ביקורו המרגש והמשמח של כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א, מלבד ההשתתפות בברית מילה קדושה, נערכו שיעורים ולימוד מתוך "דורש טוב לעמו" וברוח רבי שמעון בר יוחאי.

באחד השיעורים אליהם הגיעו משתתפים רבים אשר השתוקקו למרגליות פיו של כ"ק האדמו"ר, העלה האדמו"ר השקפה מרנינה ומחזקת על דורנו, שיש בה להגיע ולחדור לליבו של כל יהודי החי בדור זה.

בעוד כל אחד מאיתנו מנסה לעשות את הטוב ביותר בעבודתו יתברך, אומר האדמו"ר כי דורנו אינו נמדד כדורות הקודמים על לימוד התורה ויכולת ההתמדה, או בניסיונות העוני בדורות העבר, אשר היו צריכים ללמוד תורה מתוך רעב קשה או לחלוק גמרא אחת בין שבעה אנשים, בדורנו עיקר הניסיון מגיע מצד האמונה.

אומר האדמו"ר כי היצר הרע פועל בעיקר בעניין זה ומנסה לשבור את אמונת האדם על ידי כך שמראה לו דברים הפוכים ולא הגיוניים ובכך מנסה לפגוע ולחבל בכל מקום שדורש מהאדם אמונה.

אומר האדמו"ר כי צדיקי הדור בימינו הם אינם אלו אשר יודעים את התורה בעל פה, "גם במחשב יש את כל הש"ס בפנים", אלא, צדיקי הדור הזה הם בעלי האמונה החזקה והתמימה בקב"ה, אלו אשר לא נשברים מהניסיונות הרבים, "עוד יבואו להתפלל על קברי צדיקים של אנשים שנחשבו פשוטים" אומר האדמו"ר.

וכמנהיג ורועה של קהילת הקודש "שובה ישראל" בארץ ובעולם, מראה האדמו"ר כיצד הוא משלב בתוך קהילתו מוסר זה במעשים בפועל, כאשר מסביר מדוע הורה בקהילתו להחליף את המגבעת המרשימה בכובע הקסקט הפשוט.

"למה בחרנו להחליף את הכובע? משום שהדור הזה הוא דור אחר, דור של פשטות, זה דור של תמימות, זה דור שאתה צריך להיראות תמים, ללכת בתמימות עם השם, להיות עם אמונה תמימה וזכה, זכה וברה, עם אמונה מוחלטת בקב"ה, בדור הזה המלחמה היא אמונה".

 

צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: