מבזקים

תביעות ביטוח אובדן כושר עבודה

תוכן עניינים

אחת הסיטואציות הקשות ביותר שאדם בוגר יכול להתנסות בהן היא מצב של אובדן כושר עבודה, מצב בו הוא נפצע, נחבל או חולה, ועל כן הוא איננו יכול לעבוד עוד כסדרו. לכן עליו להגיש תביעת ביטוח אובדן כושר עבודה לחברה בה הוא מבוטח, על מנת שזו תפצה אותו ותאפשר לו לקבל הפיצוי הכספי שמגיע לו על פי הסכם הביטוח והפרמיה שהוא שילם לה מדי חודש.

כל אדם שעובד, בין אם הוא שכיר ובין אם הוא עצמאי, צריך להחזיק בביטוח פנסיה וביטוח אובדן כושר עבודה. המשמעות היא, שכל חודש יש להפקיד סכום כסף מסוים, אשר בבוא היום במקרה ויש צורך, הרי שחברת הביטוח תעביר לנו את הכסף בין אם בפיצוי חד פעמי ובין אם בהכנסה חודשית, אשר תחליף את ההכנסה שהיינו אמורים לקבל ממקום העבודה, אילו לא היינו מאבדים את כושר העבודה שלנו.

חשוב להדגיש, שכירים זכאים לביטוח אובדן כושר עבודה מטעם המקום בו הם עובדים. עצמאים תלויים בעצמם, כלומר הם צריכים לנהל את הפרוצדורה הזאת בעצמם ולבחור חברת ביטוח בה הם מבקשים לעשות את הפוליסה, בהתאם כמובן לתנאים שהחברות השונות מציעות להם ומה שנראה להם משתלם. אם הם לא יעשו זאת, הם עלולים לגלות שבבוא היום, אם חס וחלילה קורה משהו, אין מי שיפצה אותם על כך.

מדוע חשוב להשתמש בעורך דין לצורך הגשת תביעה

תביעות ביטוח אובדן כושר עבודה, יש להגיש בעזרת עורך דין שמתמחה בתחום, אשר יוכל לנהל את כל הפרוצדורה המשפטית מול חברת הביטוח. אומנם אנחנו שילמנו לחברת הביטוח פרמייה ויש לנו ביטוח אצלה, אך זה לא מבטיח שהיא תמהר לשלם את מה שמגיע לנו.

חברות ביטוח רבות, מן הסתם, ינסו לעשות הכל בשביל שלא לשלם את הפיצוי שמגיע לנו והן יבקשו מאיתנו לעבור דיונים וועדות, והן יבקשו להפחית את אחוז הנכות שלנו בשביל שלא יידרשו לשלם את הסכום שמגיע לנו.

בעזרת עורך דין שמתמחה בתחום, אנחנו נוכל להיאבק על מה שמגיע לנו בכלים המשפטיים הטובים ביותר שיכולים לעמוד לרשותנו.

צילום באדיבות: pixbay

hammer-719062_640

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: