מבזקים

סוגי מלגזות ושימושם

תוכן עניינים

חברת ש.ב. פתרונות שינוע בע”מ מייבאת ומשווקת מגוון פתרונות שינוע איכותיים ומורכבים, ומציבה רף חדש בתחום השינוע ,ההרמה ,האחסון והתצוגה. אין ספק כי פתרונות שינוע כמו מלגזות יכולים לייעל את תהליכי העבודה במחסנים לוגיסטיים, מפעלים, חנויות ומקומות בהם יש צורך לשנע סחורה או להעביר משא כבד ממקום למקום. המלגזות יכולות לחסוך לאותן חברות ומפעלים בכוח אדם, זמן עבודה ולייעל את המשימות הדרושות, ולכן אם ברצונכם לרכוש מלגזה לעסק, עליכם להכיר את הסוגים הקיימים בשוק ולבחור את המלגזה המתאימה ביותר לאופי העבודה שלכם.

הבאנו בפניכם מידע אודות המלגזות הקיימות, כך שנותר לכם לבחור את המתאימה ביותר:

מלגזות חשמליות – מדובר על מלגזות הפועלות על ידי מתח חשמל ישיר או על ידי סוללות. לרוב עושים שימוש בסוללות ייעודיות המאפשרות את הטענתן לחשמל מידי יום, כך שניתן ליהנות מחופש תנועה בעת עבודת המלגזה ללא כל צורך בחיבור לחשמל. מלגזות מסוג זה טובות לשימוש בעיקר בשטחים סגורים כמו מחסנים לוגיסטיים סגורים, כיוון שהן לא מרעישות ולא פולטות ריח של דלק כמו במלגזות העובדות על סולר או דיזל. אך יש להן חיסרון אחד שהוא העובדה שמדובר על הפעלה שנעשית על ידי סוללה, ואם הסוללה נגמרת יש צורך להטעין אותה שוב, ולכן היא תתאים למקומות שבהם אין צורך לעבוד שעות רבות עם המלגזה, או במקומות שניתן לעבוד עליה לסירוגין, כלומר לעבוד ולהטעין בעת הצורך.

מלגזות דיזל – מלגזות אלה עובדות על ידי שימוש בדיזל, ואינן דורשות חיבור למתח חשמל, רק מילוי של דיזל בלבד. מדובר על מלגזות הנחשבות לחסכוניות יותר מבחינת עלויות אחזקה, משום שדיזל זול יותר מחשמל, ולכן הן יתאימו למקומות בהם מבצעים שימש יומיומי עם המלגזה. מלגזות מסוג זה נחשבות לפופולריות יותר, משום שהן נוחות לשימוש ואינן מוגבלות בתנועתן וניתן להפעיל אותן בכל זמן רצוי כל עוד יש דלק במיכל. החסרונות של המלגזה הם הרעש שהיא עושה ופליטת הדלק, ולכן הן לא מתאימות לעבודה במקומות סגורים.

מלגזות סולר – מלגזות מסוג זה דומות מבחינה המפרט שלהן, כמו גם היתרונות שלהן למלגזות מסוג דיזל, אך בהן מבצעים שימוש בבעירה מסוג סולר ולא בדיזל. גם כאן יש חיסכון בעלויות אחזקה ביחס למלגזות חשמליות, אין צורך להטעין את הסוללה, כך שקיים חופש תנועה בעת העבודה. חשוב לציין כי עדין עלויות הדלק בישראל אינן זולות, ולכן טרם בחירת מלגזות מסוג סולר כדאי לשקול את היקף העבודה הנדרש במלגזה. בנוסף, מלגזה זו פחות תתאים למקומות סגורים, משום שהיא מרעישה יחסית ופולטת בעירה, ולכן היא תתאים יותר לעבודות המתבצעות בשטח פתוח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על המלגזות שלנו? חברת ש.ב. פתרונות שינוע בע”מ תמיד לרשותכם.
לפרטים נוספים השאירו לנו פרטים או התקשרו 03-9341260

Electric forklifts

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: