מבזקים

רכבת אווירית תטיס מאות מחסידי 'שובה ישראל' לתפילות כיפור במחיצת האדמו"ר פינטו

תוכן עניינים

מאות מחסידי קהילת "שובה ישראל" יוצאים ברכבת אווירית לניו-יורק, כדי ליטול חלק בתפילות יום הכיפורים לצידו של כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, שיוביל את הערבים החשובים הללו, ורבים כבר הבטיחו את מקומם לצידו של האדמו"ר

בן ציון עטיה | ג' בתשרי תשע"ט | 12 בספטמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

מקור: שובה ישראל http://shuvaisraelonline.org

במהלך הימים הקרובים תחל רכבת אווירית לכיוון ניו יורק של מאות חסידים מקהילת "שובה ישראל", שמגיעים ליטול חלק בתפילות יום הכיפורים לצידו של כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א.

ראשי "שובה ישראל" עמלים לקראת ההכנות ליום הקדוש כבר בימים אלה, מאחר ויש כוונה של רבים להגיע ולהיות לצד האדמו"ר המוערך והאהוב, בימים של תפילות וקדושה. כבר ביום שני בלילה, לפני ערב יום הכיפורים, יתקיים מעמד הכפרות, סליחות והתרת נדרים. מדובר בערב מרגש ובעל משמעות רבה, שאותו יוביל האדמו"ר. בערב יום הכיפורים תתקיים סעודה מפסקת ותפילת "כל נדרי" במחיצת כ"ק האדמו"ר. במוצאי יום הכיפורים תערך פתיחת הצום וברכת הלבנה.

אחד מראשי "שובה ישראל" אמר בהתרגשות גדולה: "כולם יודעים עד כמה כ"ק האדמו"ר רוצה שחסידי 'שובה ישראל' יהיו לצידו בערב יום הכיפורים. מדובר במסורת של ממש, וגם השנה מאות כבר הבטיחו את מקומם בישיבה במנהטן, ועדיין ניתן להירשם ולהגיע למספר ימים של עוצמה והתרגשות עצומה".

 

יום כיפור במחיצת האדמור יאשיהו פינטו בניו יורק
יום כיפור במחיצת האדמור יאשיהו פינטו בניו יורק
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: