מבזקים

טיפים לרכישת מוצרי חשמל מתצוגה ועודפים

תוכן עניינים

אם אתם מעוניינים לרכוש מוצרים לבית מתצוגה או מעודפים בעיקר מוצרי חשמל, בטח תשמחו לדעת שאין מדובר במוצרים מסוג ב' אלא במוצרים איכותיים לכל דבר. עם זאת כדאי לשים לב לכמה תחומים כדי להיות בצד הבטוח של המשוואה, למשל מבחינת אחריות. החלטנו להרים את הכפפה ולספק לכם טיפים לרכישת מוצרי חשמל מתצוגה ועודפים, כך שמה שנותר לכם לעשות הוא רק להמשיך לקרוא.

מהם מוצרי תצוגה ועודפים?

מוצרי תצוגה ועודפים הם מוצרים שהחנות מעוניינת למכור ומהר, למשל מוצרים עונתיים, מוצרים שנדרש למכור אותם כדי לפנות מקום למוצר חדש ועוד. במקרים של מוצרי תצוגה אתם אפילו מרוויחים, למשל אתם יכולים לבחון את המוצר באופן אישי ולראות את תכונותיו ויתרונותיו – אפשרות שלא קיימת במוצרים שמגיעים אליכם הביתה ארוזים. עם זאת, חשוב לדעת שמוצרי עודפים הם מוצרים שהוזמנו ע"י החנות מראש ולא נמכרו מסיבות שונות, כך שאתם יכולים רק להרוויח בעיקר בתקופות שמתקבלת סחורה חדשה.

למה לשים לב כשקונים מוצרי תצוגה ועודפים?

מכיוון שמוצרי תצוגה ועודפים הם מוצרים פונקציונליים לרוב, נדרשת בדיקה מראש כדי לוודא שהם מתאימים לכם גם מבחינה עיצובית. למשל, אל תרכשו מטבח תצוגה בסגנון וינטאג' אם כל הבית שלכם בסגנון מודרני…בנוסף, יש לוודא שהמוצר מתאים מבחינת מידות לבית שלכם וזאת מסיבה אחת – כדי שלא תגלו שהמוצר לא מתאים פיזית כך שאמנם קניתם בזול אבל שילמתם ביוקר.

כמו כן, מומלץ לא לרכוש מוצרי תצוגה שנעשה בהם שימוש יתר מחשש דהייה או שחיקה. והכי חשוב – לוודא שרכישת מוצרי תצוגה ועודפים מעניקה לכם אחריות מלאה, כלומר אותה אחריות שניתנה למי שקנה את המוצר במחירו המלא. כדי להימנע מבעיות אנחנו ממליצים למשל לרכוש מוצרי חשמל באינטרנט, כך שתהינו גם ממחיר זול וגם ממוצרים איכותיים עם אחריות היצרן או החנות.

לכל כלל יש יוצא מהכלל

עם זאת לכל כלל יש יוצא מהכלל ומוצרי החשמל עדיף להזמין מהאינטרנט מכמה סיבות: מוצרי חשמל מעודפים אינם זולים משמעותית ממוצרים חדשים, אין לכם אפשרות לדעת אם מדובר במוצר שהוחזר למכירה לאחר שעבר תיקון ועוד. למעשה, אין שום חוק שמחייב את החנויות למוצרי החשמל להסביר למה מוצר מסוים נמכר בזול, למשל האם הוא מוצר מתצוגה, מוצר עודפים או מוצר סוג ב' כך שאתם פשוט לוקחים סיכון.

בנוסף, כדי לבצע סקר שוק ברכישת מוצרי חשמל תיאלצו לכתת את רגליכם בין חנויות שונות, אבל השוואת המחירים של מוצרי חשמל באינטרנט היא קלה ופשוטה. יתרה מזאת – חנות וירטואלית שמכבדת את עצמה תציג את מחירי המוצרים בהשוואה לדירוג כללי, למשל אתר השוואת המחירים של זאפ. בנוסף, אתם תוכלו לבצע את הקנייה באופן הנוח לכם, למשל באמצעות אפליקציה ולשלם בפייפאל או בכרטיסי אשראי.

 

Tips for purchasing display electronics

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: