מבזקים

היועמ"ש מינה ממלא מקום למפכ"ל עד שיובהר עניינו של ניצב בדימוס משה אדרי

תוכן עניינים

נוכח החלטת ועדת גולדברג בעניין מינוי המפכ"ל, היועץ המשפטי לממשלה מקיים התייעצויות עם השר לבטחון פנים על מנת לגבש את עמדתו המשפטית

שמעון לוי | כ"ב בכסלו תשע"ט | יום שישי 30 בנובמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

היועץ המשפטי לממשלה מקיים התייעצויות עם הגורמים הרלוונטיים, בראשם השר לבטחון פנים, על מנת לגבש את עמדתו המשפטית. במסגרת זו מובאים בחשבון כל הנתונים הדרושים לעניין. לעת הזו נמסר על ידי השר לבטחון פנים כי הוחלט על מינוי של ממלא מקום לתפקיד, לפרק זמן קצר, עד שהעניין יבוא על פתרונו.

השר לבטחון פנים גלעד ארדן הגיב היום על ועדת גולדברג שפסלה את מועמדותו של המועמד ניצב בדימוס אדרי למפכ"לות ואמר: "הסיבה העיקרית להתנגדות שני חברי הועדה למועמדותו של ניצב בדימוס אדרי היא הפגישה שקיים עם עו״ד פישלר. איני יכול להבין נימוק זה. כחבר בועדה לבחירת שופטים נפגשתי אישית עם שופטים מכהנים שרצו להיבחר למחוזי או לעליון ורצו לשכנע להסיר את ההתנגדות למועמדותם. מה פסול בכך? לא תהיה איפה ואיפה ‏ולמי שלא היה ברור- ניצב בדימוס משה אדרי עבר בדיקת פוליגרף תעסוקתי בהצלחה(!) לפי דרישת הוועדה.

ולמי שלא היה ברור, ניצב בדימוס משה אדרי עבר בדיקת פוליגרף תעסוקתי בהצלחה, לפי דרישת הוועדה. אף מועמד לשום תפקיד אינו עובר בדיקה כזו על עברו. לא שופט עליון, לא פרקליט המדינה וגם לא ראש השב״כ. אני אלחם כנגד עוול שעושים בפעם השנייה(אחרי גל הירש) לקצין ששירת כל חייו את בטחוננו".

 

השר לבט"ש גלעד ארדן נגד ההכפשות על משה צ'יקו אדרי
השר לבט"ש גלעד ארדן נגד ההכפשות על משה צ'יקו אדרי
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: