מבזקים

סוכני נסיעות מרמאללה מכרו לתושבי הגדה אשרות כניסה מזוייפות לנופש באילת

תוכן עניינים

לוחמי משמר הגבול וכוח יס"מ עצרו במחסום הצפוני בכניסה לאילת, אוטובוס שהסיע 50 מתושבי רמאללה שהגיעו לנפוש באילת עם אשרות כניסה מזוייפות

יהודית רימון | י"ט בטבת תשע"ט | יום חמישי 27 בדצמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

אוטובוס שהגיע מרמאללה נעצר אתמול על ידי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל וכוח יס"מ המוצבים במחסום הצפוני בכניסה לאילת. באוטובוס הגיעו לנפוש באילת 50 פלסטינים, שוהים בלתי חוקיים עם אשרות כניסה מזוייפות שקיבלו ברמאללה.

האוטובוס נבדק בכניסה לעיר לאחר שהעלה את חשדם של לוחמי מג"ב שפעלו במקום. הלוחמים וביניהם לוחמי יס"מ של משטרת ישראל, הופתעו לגלות שכל נוסעיו של האוטובוס הם שוהים בלתי חוקיים, רובם תושבי רמאללה שעשו דרכם לנפוש באילת. לאחר חקירתם התברר שככל הנראה הם הונו על ידי סוכנות נסיעות מרמאללה שמכרה להם על פי החשד חבילת נופש שלכאורה כוללת הסדרי שהייה בעיר אילת.

החשודים הם תושבי רמאללה, אזור חברון ושניים בעלי אזרחות ירדנית נחקרו ואמש הוחזרו על ידי מג"ב לשטחים. הלוחמים עצרו 3 חשודים: פלסטיני תושב רמאללה, נהג ומדריך שליווה את הקבוצה, שניהם תושבי מזרח ירושלים שעתידים להיחקר על ידי גורמי הביטחון.

מהמשטרה נמסר: "לצד פעילות במישור הפלילי, פעילותם המרכזית של לוחמי משמר הגבול הפרוסים במעברים ובמחסומים הביטחוניים ברחבי הארץ, היא בראש ובראשונה לחזק את ביטחונם של לאזרחי ישראל, תוך השקעת מאמצים רבים בסיכול כניסת שוהים בלתי חוקיים. מדובר בפעולות הן במישור המודיעיני והן במישור המבצעי שמביאות לתוצאות ולצמצום התופעה".

 

 צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: