מבזקים

יום טוב סמיה מקים מפלגה חדשה שתקרא 'ביחד'

תוכן עניינים

האלוף במילואים, מפקד פיקוד הדרום לשעבר יום טוב סמיה הודיע על הקמת מפלגה חדשה בראשותו שתיקרא 'ביחד': "השבוע יצא מצע מסודר כולל עמדות ורשימת האנשים שירוצו איתי במפלגה"

אהרון קלפה | כ"ט בטבת תשע"ט | יום ראשון 6 בינואר 2019 | מערכת ישראל ניוז

שלושה חודשים לאחר שהודיע על עזיבת מפלגת 'העבודה', האלוף במילואים יום טוב סמיה, ששימש בתפקידו הסדיר האחרון כמפקד פיקוד הדרום, הודיע על הקמת מפלגה חדשה בראשותו: "במהלך השבוע יצא משהו מסודר כולל מצע, עמדות והרשימה של האנשים שירוצו איתי במפלגה".

עוד אמר: "מפלגת ביח"ד בראשותי אשר תהיה דמוקרטית ולא נישתית, מרכז מאחד ולא מפצל בדרך להצלחה! מועד הבחירות: 9 באפריל. זה זמן קריטי! רישום המפלגה והמצע בישורת האחרונה. בנוסף , בשבועיים-שלושה הקרובים יעלה לאויר אתר המפלגה, בו יפורט מצע המפלגה בין השאר בנושאי בטחון הרתעה ושלום, חינוך חינם באמת, מדיניות חברה ורווחה לצמצום הפערים, הגינות ותיקון עיוותים כלפי גמלאי צה"ל משטרה ושב"ס, שירות צבאי ולאומי בדרישה מכולם להשתתף בנטל, החקלאות היא ערך ולא רק מחיר הירקות, הבחנה תבונתית בין דת ומדינה, 50% אנרגיות מתחדשות מהשמש והרוח תוך 15 שנים".

יום טוב סמיה שירת במשך 29 שנים בצה"ל בתפקידים רבים וחשובים. בספטמבר 1997, בגיל 43, הועלה לדרגת אלוף ומונה לאלוף פיקוד הדרום. לאחר שחרורו סמיה המשיך לשרת במילואים כסגן מפקד פיקוד הדרום עד 2015. לאחר שחרורו סמיה הקים את הזרוע לאנרגיה ירוקה בחברה לישראל ושילב פעילות למען הקהילה.

יום טוב סמיה מספר מדוע הוא החליט להתמודד בבחירות הקרובות: "החברה הישראלית בתחושה של שעת חירום עם משבר מנהיגות ולקראת מבחן האמת: שכחנו איך להיות עם מאוחד. ממשלות ישראל בשלושת העשורים האחרונים יוצרות קיטוב שמרחיב את הפערים בחברה הישראלית. המטרה המשותפת של רוב העם, היא גיבושו של גוש מרכז חזק – שיהיה מסוגל להקים ממשלה ללא מפלגות קיצוניות מימין או משמאל. ממשלה, אשר לא תהיה כבולה על ידי מיעוט קיצוני המחייב אותה לבצע צעדי אבסורד כדי לשרוד בשלטון.

עם שותפים לדרך, הקמתי את עמותת א.ל.מ.א, אזרחים לקידום מנהיגות אמת. יחד, נעשה הכל כדי שממשלת ישראל הבאה תוקם על ידי מחנה/גוש ציוני-דמוקרטי-לאומי מובהק. לראש הגוש ייבחר (בפריימריז פתוחים) מנהיג אשר פועל באופן ברור כי טובת המדינה והחלום הציוני קודמים למפלגה, קודמים למנגנון, קודמים לכיסאות.

אני נחוש להוביל ולנצח גם כאן. מי שהמדינה יקרה לו מוזמן להצטרף, וביחד נעשה את ההבדל".

יום טוב סמיה. צילום: יח"ץ
יום טוב סמיה. צילום: יח"ץ
מפלגת ביחד
מפלגת ביחד

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: