מבזקים

סובלים מנפיחות בבטן? בדקו אם אתם סובלים מרגישות למזון

תוכן עניינים

אם אתם סובלים מתופעות גופניות שונות לאחר אכילה כגון: נפיחות בבטן, כאבי בטן ועוד, הרי שיתכן מאוד שאתה סובל מרגישות למוצרי מזון כאלה ואחרים. על מנת להקל על חייכם ועל מנת לסייע לעצמכם ליהנות ממוצרי המזון אותם אתם צורכים, מבלי לסבול לאחר האכילה, חשוב מאוד שאם אתם סובלים מבטו נפוחה בעיקר אחרי אכילה שתיגשו אל איש מקצוע המומחה בתחום זיהוי רגישות למזון. איש מקצוע מעין זה יסייע לכם לזהות את סוגי המזונות אשר גופכם רגיש אליהם ויעניק לכם טיפול תואם אשר יקל עליכם ויסייע לכם לחיות חיים בריאים וטובים יותר.

כיצד ניתן לזהות רגישות למזון

ישנם אנשים אשר סובלים מאלרגיה למוצרי מזון כאלה ואחרים. גופם של אותם אנשים יכול לפתח תופעות אלרגיות מסכנות חיים, במידה והאדם אוכל את מוצר המזון אשר אליו הוא אלרגי או רק נחשף אליו. בניגוד לאדם אשר אלרגי למאכל כזה או אחר, הרי שישנם אנשים הרגישים למוצרי מזון או למרכיבים שונים אשר מוצרי מזון מכילים. רגישות זאת, איננה תסכן את חייהם, אך תעיב מאוד על בריאותם. כך למשל: לא מעט אנשים אשר סובלים מתסמונת המעי הרגיז, נפיחות בבטן, גזים כלואים בבטן, כאבי בטן ועוד, מוצאים את עצמם תוהים כיצד להקל על הכאבים אותם הם חשים. הסיבה העיקרית לכלל הבעיות הללו יכולה להיות טמונה ברגישות של אותם אנשים למוצרי מזון ספציפיים או למרכיבים שבהם. ולכן, אדם אשר סובל מתופעות גופניות מעין אלה, חייב לגשת לבחון האם הוא רגיש למזון ולאיזה סוגי מזונות הוא רגיש.

הפתרון לרגישות למזון

אין ספק שאדם אשר סובל מכאבים בבטן, נפיחות בבטן ועוד, בשל רגישות למזון, הוא אדם אשר סובל מאוד בחייו. לכן, עליו לזהות לאיזה סוגי מזונות הוא רגיש או לאילו מרכיבים במזון הוא רגיש. חשוב מאוד לפנות לאיש מקצוע אשר יודע כיצד לבחון רגישות למזון בצורה הטובה ביותר וכן, שיסייע לאדם הן בבניית תפריט אשר מכיל תחליפים ראויים לסוגי המזונות אשר אליהם הוא רגיש והן יעניק לאדם טיפול ראוי שיסייע לו ברגישות שלו.

למידע נוסף בנושא רגישות למזון: food-sensitivity.com

kalbbaten

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: