מבזקים

בוליביה: בעקבות שיטפונות, מפולת בוץ גבתה את חייהם של 16 אנשים

תוכן עניינים

הר לא רגוע: מפולת של בוץ וסלעים שנגרמה בעקבות השיטפונות, גרמה ל-16 הרוגים בקרנבי בבוליביה. הנשיא אוו מוראלס הגיע למקום האסון

גבריאל ודררו | ל' בשבט תשע"ט | יום שלישי 5 בפברואר 2019 | מערכת ישראל ניוז

מסתבר שמפולות בוץ בהרים בבוליביה הם עניין של שגרה בבוליביה. כוחות ההצלה מתורגלים להציל אנשים תחת מעטה עמוק של בוץ אבנים וסלעים. היום, בשעות הבוקר המאוחרות, בדרך לקרנבי נתקלו אנשים במפולת בוץ שהפתיעה אותם משום מקום. 16 אנשים מצאו את מותם לאחר שנסחפו במפולת. כוחות ההצלה בבוליביה הגיעו במהירות למקום והחלו בעבודות פינוי והצלה של לכודים מתחת למפולת.

מזג האוויר בעונה זו הבוליביה הוא סוער במיוחד. שיטפונות רבים פוקדים את הערים ברחבי בוליביה. בין האזורים שנפגעו ביותר הם רורנבקי, סן מיגל דל באלה, סן בואנוונטורה, קורוריקו, קרנבי ואחרים.

נשיא בולביה אוו מוראלס הגיע למקום האסון ואמר: "אימתנו באופן אישי את גודל המפולת ואת הנזקים האנושיים, החומריים והאומללים בדרך לקרנבי. אנחנו אומרים לאלה שנפגעו: אתם לא לבד. הממשלה שלכם תספק את כל שיתוף הפעולה האפשרי.

אנו מודים לכוחות ההצלה שלנו, למשטרה, לכבאים ולקבוצות הצלה בהתנדבות, המספקים הקלה לאחים שלנו שנפגעו במפולות על הכביש בדרך לקרנבי. הממשלה הלאומית, המוסדות והאנשים סולידריים ומאוחדים יחדיו כדי להתגבר על המבחן הקשה הזה".

 

 

מפולת בוץ בדרך לקרנבי. צילום מסך
מפולת בוץ בדרך לקרנבי. צילום מסך
כוחות ההצלה פועלים בהר
כוחות ההצלה פועלים בהר
נשיא בוליביה אוו מאלרס הגיע למקום האסון
נשיא בוליביה אוו מוראלס הגיע למקום האסון

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: