מבזקים

סקרים שקרים והינדוס תודעה

תוכן עניינים

מטרתם של סקרי דעת קהל היא לשקף מציאות מסוימת, אך במדינה שלנו מטרתם של הסקרים המופיעים חדשות לבקרים בערוצי התעמולה של הסמול, היא אחת: הינדוס התודעה שלכם

ערן אייזנברג | י' באדר א' תשע"ט | יום שישי 15 בפברואר 2019 | מערכת ישראל ניוז

כחלק מרכזי בשטיפת המוח הברברית הפרועה והיומיומית, שעושים ערוצים אלה לאזרחים תמימים, או שלא יכולים, או שלא רוצים להקשיב גם לקולות אחרים. סקרים אלה הינם שקר אחד גדול. ולא סתם כינה אותם עו"ד יורם שפטל "סקר שקר".

א – לא בטוח שבכלל נעשה סקר, ולעניות דעתי, התקשורת שהיא כאמור שופר התעמולה של הסמול, ממציאה סקרים שמעולם לא נעשו.

ב – גם אם נעשו סקרים, הם מן הסתם נעשו מראש על פלח אוכלוסיה מתבקש, שתשובותיו ודעותיו ידועות מראש ומתאימות לעורכי "הסקרים".

ג – הסקרים גם אם "הקיפו" מגוון סוגי נשאלים מכל הקשת, עדיין אינם מייצגים, שכן איך אפשר לשאול 1.000 איש מתוך למעלה מ- 5 מיליון בעלי זכות בחירה, ולומר שהסקר מייצג?. יתרה מזאת: האם נשמע לכם הגיוני שדמות חדשה לגמרי בפוליטיקה, עוד לפני שפתחה את פיה ורק מעטים יודעים את עמדותיה ושיוכה הפוליטיים, כבר מנבאים לה 14 מנדטים?

הרי ברור לכל אדם עם ראש בריא על כתפיו שזה לא הגיוני, והסיבה שהם עושים ככה, היא כפי שהסברתי בתחילת דברי: ניסיון נואש להנדס את התודעה של כולנו, כדי ליצור מצג שווא, שכביכול הסמול הולך לנצח בבחירות האלה.

מצאו להם "כוכב" חדש שגם נראה טוב ורק בגלל זה גם מתאים להיות ראש ממשלה. לטענתן של כמה סמולניות מהונדסות מחשבה, מכת רק לא ביבי, שהמשפט הראשון שהוא אמר: "מתנגד לחוק הלאום", מתאים כמו כפפה ליד לאג"נדה שלהם.

כל זה נועד בנוסף, מצד אחד לעודד את פעילי הסמול ולרומם את רוחם וגם מצד שני לעודד את מצביעי האנטי ביבי, שהנה יש חלופה שהיא אפילו די מוצלחת, ומסוגלת לקרוא תיגר על נתניהו וממשלתו. גם הסקר שפורסם אתמול מיד אחרי נאום ה-גע גע גע של האווז בעל עיני התכלת, שלמרבה הצער היה פעם רמטכ"ל והצהיר שהוא גאה לסכן חיילים כדי לשמור על חיי אזרחי האויב.

זה היה ברור שהם ינצלו את הנאום, שהתאים בדיוק לאג'נדה שלהם,כדי לפרסם מעד אחריו עוד סקר שקרי, שאמור לשווק את הכוכב החדש שלהם כאלטרנטיבה לנתניהו. כמובן שהדברים רחוקים שנות אור מהמציאות ועדויות לכך קיבלנו מספר פעמים בעבר. במיוחד בבחירות הקודמות שניבאו למחנ"צ 27 מנדטים ולליכוד 22, וכולם זוכרים איך זה נגמר בסוף.

אותו דבר עם נשיאות ארה"ב; בעוד כל אמצעי התשקורת בארץ הכתירו כבר את הילארי קלינטון ממשיכת המדיניות האנטי ישראלית של אובמה, כמנצחת הבחירות וכנשיאה הבאה של ארה"ב. בפועל נבחר בסופו של דבר דונלד טראמפ. בלי ספק הנשיא האמריקאי הכי פרו ישראלי שיש. למורת רוחם של שדרני ופרשני ערוצי התעמולה הסמולנים, שאפילו לא טרחו להתנצל על הטעייתם הציבור (אולי כי הייתה מכוונת?).

לכן, אין מה להאמין לסקרים האלה ואין אפילו מה להקשיב להם, כי המרחק בינם לבין המציאות הוא כמו המרחק מכדור הארץ לשמש.

 

מטרתם של סקרים
מטרתם של סקרים
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: