מבזקים

כתב אישום – עובדה מוגמרת

תוכן עניינים

הרדיפה האובססיבית והמטורללת אחרי ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו, אינה דבר חדש כבר עשרים שנה שנתניהו ומשפחתו נרדפים על ידי השמאל הישראלי הקנאי

ערן אייזנברג | י"ב באדר א' תשע"ט | יום ראשון 17 בפברואר 2019 | מערכת ישראל ניוז

שמאל, שלא מסוגל להשלים עם העובדה שלא רק שהפסיד את השלטון בפעם המי יודע כמה, בצורה הדמוקרטית  בקלפי, אלא שגם המנצח הגדול של כל מערכות הבחירות האלו הוא בנימין נתניהו, שהצליח להביא את ישראל להישגים חסרי תקדים. הישגים על הגבול ההיסטורי כמעט בכל תחום בחיינו. הדברים בולטים במיוחד בתחום של יחסי החוץ וההצלחה הפנומנלית ברתימת אומות ערב המתונות, למאבק באירן ובתכנית הגרעין שלה.

לקראת בחירות 2015 כבר נעזר השמאל הישראלי בארגונים אנטישמיים ואנטי ישראלים, ממומנים היטב גם מאירופה ומארה"ב, בניסיונותיו להשפיע על הבוחר הישראלי. לאחר שכשל גם הניסיון הזה, ובנימין נתניהו עלה שוב לשלטון לקדנציה רביעית ברציפות. עלתה רמת האכזבה והתסכול בשמאל הישראלי ובעקבותיה גם עלתה רמת הטירלול.
או אז ככל הנראה גמלה בליבם של מנהיגי השמאל לעבור למישורי פעולה אחרים, ומה יותר פשוט מלרתום לצורך העניין גם את כלי התקשורת שבלאו-הכי מחזיקים באג'נדות שמאלניות מובהקות, ואת בתי המשפט, שגם הם נמצאים בשליטה שמאלנית מובהקת?

ככה בדיוק הגענו עד הלום, כאשר כל "תיקי נתניהו" הומצאו ותוחזקו לשם המטרה ה"קדושה" הזאת, של החלפת נתניהו ושלטון הימין. בנקודת הזמן בה אנחנו נמצאים כיום, השמאל כבר הצליח במזימתו. הגשת כתבי האישום המופרכים כנגד ראש הממשלה נתניהו, היא עובדה מוגמרת. יהיו כתבי אישום וכל ה"המתנה" כביכול להחלטת היועמ"ש בעניינים אלה.

הנה עוד ניסיון נואש לשוות לכל המהלך גוון של יושרה והתנהלות עניינית, אך בדיוק ההיפך הוא הנכון, ומספיק רק להקשיב לסירובו התקיף של היועמ"ש לאפשר לנתניהו להתעמת עם עדי המדינה, או לחקור 60 עדים נוספים, שלטענת נתניהו לא נחקרו והיו עשויים לפורר את כל תיקיו לרסיסים.

כדי להבין עד כמה המהלך כלל אינו מקצועי ואינו ישר ומתודלק אך ורק מכח האינטרס הברור, של המחנה שלא יודע להפסיד בכבוד. לא מסוגל להודות בהצלחות הצד השני, ושהקנאה העבירה אותו על דעתו, עד כד כדי כך שהיה מוכן לרמוס בדרך את כל ערכי הדמוקרטיה.

היועמ"ש למרבה הצער במקום להיות המבוגר האחראי, שהצדק והאמת היו אמורים להיות נר לרגליו, מתגלה כאדם חלש, נרפה, ופחדן שנראה שאינו מסוגל לעמוד בלחצים האדירים שמעמיד אותו השמאל הישראלי. ואולי, אולי כמו השמועות שהחלו להתרוצץ לאחרונה ברשתות החברתיות, הוא מוחזק כבן ערובה על ידי פרקליט המדינה בעניין של התנהלות לא ראויה מפרשת מסמך הרפז.

בין אם השמועות נכונות או לא, בדבר אחד אני בטוח: היועמ"ש החליט כבר מזמן על הגשת כתבי אישום כנגד ראש הממשלה, בכל אחד מהתיקים המומצאים (סעיפי האישום לא משנים כלום) ומשיכת הזמן נועדה ליצור מראית עין בלבד, של בדיקה יסודית ומתבקשת.

אך לא כך הוא הדבר.

 

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: