מבזקים

ראש ממשלת סמואה לנשיא המדינה: "אני מצפה לקשרים הדוקים יותר בינינו לבין ישראל"

תוכן עניינים

נשיא המדינה קיים פגישת עבודה מדינית עם ראש ממשלת סמואה,Tuilaepa Sailele Malielegaoi, טוילאפה סייללה מליאלגאוי, המבקר בישראל

שלום שי גיחז | כ"ז באדר א' תשע"ט | יום שני 4 במרץ 2019 | מערכת ישראל ניוז

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין נפגש עם ראש ממשלת סמואה, Tuilaepa Sailele Malielegaoi, טוילאפה סייללה מליאלגאוי, וברך אותו על הגעתו לישראל: "המדינות שלנו אמנם נמצאות על צידי הגלובוס השונים, אבל הידידות בינינו עמוקה ואמיתית. אני יודע שאתם מודאגים מאוד משינוי האקלים. אנו חיים על אותו הכוכב, נושמים את אותו האוויר ושותים את אותם המים. זוהי האחריות המשותפת של כולנו להבטיח ששינוי האקלים לא יהרוס את העולם שלנו. החוקרים שלנו עובדים על פיתוח רעיונות חדשים ליצירת שינוי ואנו מאמינים כי פיתוחים אלו יואילו לכולנו, ולכן אנחנו שמחים לחלוק אותם, כפי שאנחנו חולקים אתכם את הפיתוחים שלנו בתחומי החקלאות והמים".

ראש ממשלת סמואה הודה לנשיא על קבלת הפנים החמה ואמר: "אדוני הנשיא, תודה על האירוח החם במדינה היפיפייה שלך. ישראל ידועה כמעצמת ידע עולמית ואנחנו מעוניינים לשתף פעולה אתכם בתחומים רבים. העולם הופך קטן יותר ואני מצפה לקשרים הדוקים יותר בינינו, ובין ישראל לכל חברי פורום האיים הפסיפיים".

צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: