מבזקים

לגמלאי המשטרה ושב"ס נמאס מרמיסת זכויותיהם והם הקימו מפלגה חדשה

תוכן עניינים

מפלגה חדשה נולדה בישראל: מפלגת זכויותינו בקולנו. המפלגה נוסדה על ידי גיל רוטר, גמלאי משטרה ונכה בחודש דצמבר 2019 במטרה לטפל בזכויותיהם של גמלאי כוחות הביטחון

יהודית רימון | ו' באדר ב' תשע"ט | יום רביעי 13 במרץ 2019 | מערכת ישראל ניוז

אחרי שמאסו בהתנהלות קלוקלת של הממשלה בזכויותיהם, החליטו מספר גמלאי המשטרה להקים מפלגה, יחידה מאז קום המדינה שנציגיה מגיעים מתוך העשייה המשטרתית ושל שרות בתי הסוהר. לא מפכ"לים ולא גנרלים אלא אנשי שטח ועשייה שמבינים ומכירים את החוזק והחולשה של הארגונים במטרה לעלות כסיעה בכנסת הקרובה ולהביא את הנושא לסדר היום בכנסת ובממשלה.

המשפט שמתאר את מצע המפלגה הוא ביטחון פנים, ביטחון אישי, ביטחון כלכלי וסוציאלי. המפלגה מייצגת את אוכלוסיית משרתי וגמלאי כוחות הביטחון, את אוכלוסיית הנכים והקשישים ואת עובדי הקבלן. נציגי המפלגה רובם מגיעים מתוך מערכת הביטחון, גמלאי משטרה, גמלאי שרות בתי הסוהר ועובדי קבלן.

חשוב לציין שמתוך ששת המועמדים הראשונים, חמישה מהם נכים. היעדים המרכזיים של המפלגה הם:

א. כוחות הביטחון: הסדרת פנסיית גישור. השוואת הקצבאות לשכר הפעילים / השכר הממוצע הגבוה משניהם, הקמת ועד והעצמת המערכות.

ב. אוכלוסיית הנכים והקשישים: העלאת הקצבאות לגובה שכר המינימום., תחילה לנכים המוגדרים כ-אי כושר עבודה מלא וקשישים המתקיימים מקצבת זקנה והבטחת הכנסה.

ג. אוכלוסיית עובדי הקבלן: העלאת השכר ב 30% כמו כן העברה לעסקה ישירה.

ד. ביטחון פנים וביטחון אישי: העצמת מערכות האכיפה ובית המשפט בכח אדם, תוך הגברת תחושת הביטחון לאזרח. החמרת הענישה כלפיי אלה הפוגעים באוכלוסיות מוחלשות וקביעת רף ענישה.

עוד אציין כי חברנו לשלוש קבוצות נכים גדולות: הנכים הופכים לפנתרים, עמותת הנכים זכויות הנכים ועמותת שומרי הסף לעיוור. זהו ארגון שמייצג את הנכים העיוורים ולקויי הראיה, יו"ר העמותה מחיפה אריה ברנדר.

 

רשימת המתמודדים במפלגה
רשימת המתמודדים במפלגה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: