מבזקים

מסיבת יום הולדת לבנים בלבד עם כל מה שבנים אוהבים

תוכן עניינים

כל הורה יודע שמסיבת יום ההולדת שהוא מכין לילדו, חייב להיות מהנה וכיפי במיוחד והכי חשוב יותאם בדיוק לאופי ותחביבו של הילד. מכיוון שיום הולדת חוגגים רק פעם בשנה, מסיבת יום ההולדת צריכה להיות גדולה ונוצצת במיוחד.

לכן, קונספט המסיבה וההפעלה העיקרית שתהיה בה מוכרחה להיות כזו שהילד אוהב, לכן התייעצו לפני על הילד ובררו אתו איזה הפעלה או אטרקציה מיוחדת הוא ירצה ליום הולדתו. לרוב הילד יעדיף להזמין את חבריו לכיתה, החברים מהשכונה ובני דודים. בימי הולדת שנחגגים לבנים, הם יעדיפו להזמין חברים שהם בנים, מכיוון שזה הגיל בו הבנים משחקים ומביעים יותר עניין בדברים המשותפים שיש להם עם החברים.

לכן ריכזנו עבורכם ההורים מספר רעיונות לחגיגת יום הולדת לבנכם, בהתאם לדברים הפופולריים והאהובים עליהם ביותר:

מסיבת יום הולדת בסגנון פורטנייט

כיום משחק המחשב האהוב ביותר על כל הילדים הוא מחשק הפורטניט הממכר. מכיוון שזהו משחק בו הילדים יכולים לשחק עם חבריהם ביחד במחשב, זוהי הפעילות האהוב עליהם ביותר כרגע. משחק הפורטנייט משלב הרבה אקשן, משימות, אתגר ופעולה.

כך תוכלו לערוך את מסיבת יום ההולדת של ילדכם. קשטו את הבית עם בלונים, צלחות וכלים חד פעמיים ממותגים עם כל הדמויות האהובות. תוכלו להזמין מפעיל יום הולדת מקצועי שיגיע עם המון אביזרים, תפאורה ומשימות בסגנון המשחק האהוב.

יום הולדת כדורגל

כל ילד אוהב כדורגל. אם ילדכם לא מוותר אף פעם על משחק עם חבריו בכל שבוע, או חולם להיות שחקן כדורגל מצליח כשהוא יהיה גדול – ערכו לו מסיבת יום הולדת כדורגל כיפית במיוחד בסגנון משחק הכדורגל האהוב עליו ביותר.

אם יום ההולדת מתקיימת בקיץ, תוכלו להשכיר מתקן מיוחד בגודל מגרש כדורגל קטן עליו כל הילדים יוכלו לשחק כדורגל רטוב. המשטח יהיה עם שכבה דקה של מים, כך שמשחק הכדורגל יהפוך להיות הרבה יותר מאתגר ומשעשע לכולם.

במידה ויום ההולדת תהיה בימים הקרים של הקיץ, כך שלא ניתן לערוך משחק כדורגל בחוץ, ניתן להזמין מפעיל מקצועי שיגיע לערוך מסיבת יום הולדת במתחם הסגור בסגנון משחק הכדורגל. ההפעלה תהיה עם המון משחקים, חידות ומשימות מעולם הכדורגל, וכמובן בעיטות פנדל לשער קטן שיוצב במתחם.

יום הולדת מרוץ מכוניות

בנים אוהבים במיוחד כל דבר שיש בו אקשן, תחרות ואתגר. לכן, חשבו כמה ילדכם ישמח אם תערכו לו מסיבת יום הולדת כזו עם הפעלה מדליקה של מרוץ מכוניות מטורף!

ניתן להשכיר משטח המדמה מסלול מרוצים, ועליו כל הילדים יערכו תחרות מרוץ מכוניות על שלט כאשר כל תחרות תחולק למקטעים, עד שיגיע השלב האחרון של תחרות הגמר. ילד יום ההולדת יכריז על המנצח הגדול ויעניק לו גביע מנצחים, ולכולם הוא יחלק מדליות השתתפות.

עיצוב בלונים ליום הולדת

כולם אוהבים בלונים וילדים במיוחד, ניתן להפתיע את ילדכם עם סידור חדר בלונים, זר בלונים ליום הולדת לילד או פשוט לפזר לו מספר בלוני הליום בסלון. יש מגוון רעיונות לבחירת צבע ודמות הבלונים, לדוגמא: ניתן לבחור בצבעים של קב הכדורגל האהובה עליו, לבחור דמות בלון מסדרת טלויזיה האהובה או פשוט להשתמש בצע האהוב על כל הבנים  לעיצוב וסידור הבלונים – כחול.

 

מחפשים דווקא הפעלות לבנות? מגוון הפעלות יום הולדת לבנות בפורטל קרמל

birthdayforboys1

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: