מבזקים

אסד מפנה מחבלים האם הוא לוקה בנחמדות יתר?

תוכן עניינים

בניגוד לחדשות המערביות המזוייפות, גישתו של אסד כלפי מחבלים הפכה להיות אנושית ויש כאלו שיאמרו אנושי מדי. אז  מה קרה כאן בעצם? על זה ננסה לענות

תמונות שהופצו בהם נראים שיירות אוטובוסים עוזבים את חאלב, עוררו תגובות מעורבות ברחבי העולם. הרחק מהטבח המזויף שדווח בתקשורת, הנשיא אסד ושותפיו הרוסים שולטים במצב בצורה הומנית ואנושי לחלוטין. אסד יודע שכדי להחזיר לעצמו את המדינה ואת אנשיה כפי שהייתה לפני2011 לא צריך לערוך ניסויים בסגנון נירנברג למחבלים שממשיכים להציק בארץ.

ההומניטריות של אסד מתגלה בגדולתה. הנשיא מציע חנינה לכל הסורים שהשתתפו בפעילויות טרור. בתמורה הם יתחייבו להניח את הנשק לצמיתות, לחזור לחיים האזרחיים, או להצטרף למאבק נגד הטרור.

במקביל, קיימת סבירות גבוהה כי מחבלים רבים מחאלב יסרבו לפרק את נשקם ופשוט יצטרפו לקרב של קבוצות טרור באידליב. בראיון שנערך לאחרונה, אסד הצהיר כי בגלל המשאבים המוגבלים של הצבא הערבי הסורי, צריך להבין אזורים כבושים של המדינה כמערכת של סדר עדיפויות יורדות.

לדברי הנשיא הסורי, לחאלב יש עדיפות ראשונה מסיבות ברורות. גודלה, מיקומה בתוך סוריה, החשיבות ההיסטורית שלה וחשיבותה כמרכז עירוני גדול עבור האזור. העדיפות השנייה של אסד הן אזורים בפאתי דמשק, שעדיין כבושים בידי טרוריסטים. זה רק אחרי אזורים אלו, מתכוון אסד לטפל באזורים שונים ברחבי אידליב, פלמירה, ובסופו של דבר ר'אקה.

 

מאת: אדם ג'רי Adam geriie 

 

bashar-al-assad1

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: