מבזקים

טיפים לשגרת טיפוח השיער בחורף

תוכן עניינים

שלום לכולכן, מקווה ששלומכן טוב ושהטיפים שהבאתי לכן במדור הקודם שימשו אתכן כמו שצריך. במדור הזה נדבר על שגרת טיפוח השיער בתקופה הקרה הזאת. כמה טיפים קטנים שיעשו את החורף הזה קצת יותר קל עבור שיערכן היקר.

ישנם שמנים טבעיים כגון: שמן קוקוס ושמן זית שמזינים את שיערכן ומעניקים לחות רבה. וישנן מסכות שיער ברשתות הפארם, שאותן ניסיתי ואהבתי מאוד ואצלי במיוחד יש שיער רגיש, שביר וחלש. מכיוון ששערי צבוע בצבע בלונד ועבר הבהרות ואין ספור צביעות. לכן, אתן לכן המלצות חמות לשיקום וטיפוח השיער

שמן קוקוס ושמן זית: שני שמנים אלו מכילים ויטמינים רבים ומותירים את השיער רך למגע, נעים והרבה יותר חזק. אם תקפדנה לחזור על פעולה זו מידי פעם, שיערכן יודה לכן מאוד. אתן תיראו שיפור משמעותי בקצוות שיער מפוצלים ושבורים. בנוסף לכך שהשמנים מסייעים לשמור על חוזק סיב השערה ומונעים נשירה. כל שעליכם לעשות, הוא לגשת לפארם הקרוב אליכן רכוש שמן קוקוס ולמי שיש בבית שמן זית, זה גם מעולה.

 

אופן השימוש:

לעסות את הקרקפת היטב ולהמתין עם השמן כ-45 דקות לפחות. לחפוף היטב עם שמפו, ניתן לחזור על פעולת החפיפה בשמפו פעמיים – שלוש כדי להוריד את כל השמן מהשיער.  מי שרואה שהשמן עדיין מורגש בשיערה, שתחפוף שוב. לאחר מכן יש למרוח ממש מעט מרכך רק בקצוות, לעסות אותן היטב, להמתין 10 דקות ולשטוף היטב. לאחר מכן ממליצה לכן למרוח מעט שמן מרוקאי או סרום לשיער.

 

עכשיו נעבור למסיכות, אותן ניתן לרכוש ברשתות הפארם. כל אחת והחברה שהיא אוהבת אני באופן אישי מאוד אוהבת את של לוריאל, פנטן, ונטורל פורמולה.

 

אופן השימוש:

מרחו כמות נדיבה של מסיכה על שיער יבש. ראשית על הקצוות ולאחר מכן מעט חומר על שאר השיער. המתינו עם המסכה לפחות כ-30 דקות מי שיכולה יותר, מה טוב לאחר מכן חפפו את השיער.

 

כל שיטה שתבחרנה כדי לשמור על שערכן, תהיה טובה. אני ממליצה לכן לנסות את כל השיטות, ופשוט להיצמד לשיטה שבאמת גרמה לשינוי משמעותי בשיערכן. ממליצה לכן לנסות כל שיטה, 2-3 פעמים במשך שבועיים ואחר כך לעבור לשיטה אחרת. רק לאחר מכן תערכו השוואה מה יותר טוב לשיערכן. את התשובה רק אתן תדעו.

 

מאת: שני דהן

 

%d7%a9%d7%a0%d7%99

 

תהנו מהטיפים, ואם ישנן שאלות, אני ממש אשמח שתשלחו לי במייל – [email protected]

וניתן להוסיף אותי בפייסבוק שלי – Shani Dahan Makeup, לעקוב אחריי באינסטגרם שלי – shanidahan_makeup.

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: