מבזקים

אות מצטיין ניתן היום לחייל שפונה מהטקס בעצמאות לאחר שחש ברע

תוכן עניינים

נשיא המדינה והרמטכ״ל העניקו את אות מצטיין הנשיא ליום העצמאות לרב"ט אריאל סלם שפונה מהטקס לאחר שחש ברע

שלום שי גיחז | ז' באייר תשע"ט | יום ראשון 12 במאי 2019 | מערכת ישראל ניוז

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין והרמטכ״ל רב אלוף אביב כוכבי הזמינו היום לבית הנשיא את החייל המצטיין רב"ט אריאל סלם, להעניק לו באופן אישי את אות ההצטיינות לאחר שחש ברע במהלך הטקס שנערך בבית הנשיא ביום חמישי האחרון, יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל.

אריאל, משרת בפיקוד המרכז ועל אף מגבלה רפואית נלחם והתעקש להתנדב ולשרת בצה"ל. שירותו יוצא הדופן בתפקיד שלא ניתן לציין לאור סיווגו הביטחוני, הוא שהוביל את מפקדיו להמליץ על אריאל למצטיין נשיא המדינה ביום העצמאות התשע״ט.

הנשיא הודה לאריאל על שירותו ואמר כי מיד כששמע על שאירע במהלך הטקס ביקש לקבל את פניו בהקדם האפשרי ולוודא שהוא זוכה לחוויית ההצטיינות המגיעה לו בבית הנשיא בירושלים. ״בזכותך ובזכות רבים כמוך, הצבא שלנו מגוון, מוביל, ופורץ דרך. אתה מהווה השראה לכל אדם וההכרות איתך משמחת אותי מאוד. המשך להוות חייל למופת ואדם למופת למענך ולמען המדינה. אתה גאוותנו.״

אריאל הצדיע לרמטכ״ל והודה לו לנשיא בהתרגשות על המחווה. אמו סיפרה לנשיא ולרמטכ״ל על האכזבה שחש אריאל לאור היעדרותו מהטקס ועל ההתרגשות לקראת המפגש איתם.

הרמטכ״ל רב אלוף אביב כוכבי השיב לאריאל בהצדעה וחיבק אותו בחום. הוא הודה לבני משפחת סלם ולמפקדותיו של אריאל שהגיעו עימו למעמד המרגש והוסיף כי שירותו המשמעותי מהווה גאווה אמיתית לכל מפקד, וגם עבורו כמפקדו של צה״ל.

צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: