מבזקים

הילולת הרשב"י: חצי מיליון חוגגים הגיעו להילולא בהר מירון

תוכן עניינים

משטרת ישראל נערכה בסדר מופתי לקלוט את חצי מיליון האנשים שהגיעו לחגוג במירון. איחוד והצלה טיפל בכ- 410 נפגעים מחבלות, עקיצות עקרב, בעיות נשימה ועלפונות

אהרון קלפה | י"ח באייר תשע"ט | יום חמישי 23 במאי 2019 | מערכת ישראל ניוז

לפני זמן קצר הסתיימה ההדלקה הראשונה של חסידות בויאן שפתחה את חגיגות ל"ג בעומר בהילולת הרשב"י במירון. השר לבטחון פנים גלעד ארדן ומ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן ערכו סיור במתחם ההילולה, עמדו על היערכות הכוחות הפועלים ונפגשו עם שוטרים וקציני משטרה במערכים השונים.

איחוד הצלה דיווחו על כ- 410 אנשים שטופלו הלילה במתחם. נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה אמר: "מדובר בנפגעים קל כתוצאה מחבלות ופציעות, עקיצות עקרב, בעיות נשימה ועלפונות עקב הדוחק ומזג האוויר, נפילות מגובה, כוויות קלות ומקרים רפואיים נוספים שהגיעו לקבלת טיפול רפואי במרפאות של איחוד הצלה שהוקמו במירון".

משה טייטלבוים מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "בשנים האחרונות לצערנו היינו עדים לתאונות דרכים קשות שנגרמו כתוצאה מעייפות הנהגים השבים לביתם ממירון. חובה לנקוט במשנה זהירות, ובמקרה של עייפות יש לעצור בצד הדרך במקום בטוח ולא לקחת סיכונים מיותרים, הקריאה מופנית גם לנוסעי התחבורה הציבורית לשמור על קשר שיחה עם הנהג, לעקוב אחר רמת עירנותו ולא להסס להציע עצירה למנוחה בעת הצורך".

שוטרי משטרת ישראל בשיתוף כוחות ההצלה והחירום היו פרוסים הלילה במתחם ההילולא בשטח ההר, בחניונים ובצירי התנועה. משטרת ישראל פונה לציבור המבקרים להקפיד על כללי הבטיחות הבאים: מזג האויר שרבי יש להקפיד על שתיה מרובה. אין לטפס על עמודי חשמל, גדרות, קראוונים, תחנות אוטובוס ועצים. יש לנוע רק בדרכים המסומנות להולכי רגל. הציבור מתבקש לשמור ולפקח על הילדים הקטנים בצמוד למבוגר אחראי ולענוד על ידם צמיד המחולק בנקודת זק"א. עוד מתבקש הציבור להישמע להוראות השוטרים והסדרנים ולהימנע מלהידחק לאזור ההדלקות.

מרכז המידע של משטרת ישראל נותן מענה בנושאים שונים בטלפון מספר: 1-700-500-679 עד לסיום המבצע מספר הטלפון של מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל הוא 110. מספר הטלפון למוקד איתור ילדים אובדים הוא: 1220 מכל טלפון.

 

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: