מבזקים

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

תוכן עניינים

בבתים פרטיים או במבנים אחרים, עסקיים, ציבוריים וכדומה נוהגים לפרוס שטיחים או להדביקם. מטבע הדברים, הם מתלכלכים רבות משאריות מזון ומשקה, מנעליים מלוכלכות, מכפות רגליים של בעלי חיים ועוד. ניקוי שטיחים מקיר לקיר נדרש במקרים בהם הלכלוך מצטבר ואין אפשרות ממש טובה לנקות אותו על ידי תכשירים הנמכרים בחנויות. במצב כזה יש צורך ברחיצה כללית אשר תסיר כתמים, תסלק עובש ובקטריות ותרענן אותם מחדש. את זה עושים על ידי צוות המתמחה בכך הנעזר במכשור מכאני מיוחד.

תהליך הניקוי מתחיל עם שאיבת אבק יסודית לשטיח. שואב האבק רב העוצמה מצליח לשאוב אבק, פירורי מזון, עלים יבשים, שאריות אדמה ובוץ ועוד. בכך הוא מכין את המקום לרחיצה הרטובה. בשלב הבא מזריקים מים עם חומרי ניקוי מיוחדים לתוך עומק סיבי השטיח. החומרים תוקפים את הלכלוך, ממיסים אותו ואז הם נשאבים חזרה למיכל נפרד המצוי במכונה. ניתן לראות כבר עתה את ההבדל בין המים המלוכלכים לנקיים. זאת עדות אמיתית לכך שהשטיח מתנקה.

במידת הצורך, מטפלים בכתמים עקשניים בעזרת מברשת שיער רכה. במידה ונותר לכלוך במקום מסוים מבצעים את הפרוצדורה שנית. מניחים לשטיח להתייבש בטרם דורכים עליו. בחורף ניתן להיעזר במאווררים מיוחדים. שיטת ניקוי אחרת היא באמצעות קצף אותו דוחסים לשטיח. גם כאן שואבים אותו עם הלכלוך הנספח אליו. בשיטה זאת משתמשים בכמות מים פחותה. בשני המקרים התוצאה טובה. ניתן לבצע ניקוי שטיחים מקיר לקיר לכל סוגי הבד הקיימים. מומלץ לבצע את הטיפול אחת לשנה לצורך תחזוקה שוטפת.

כל התהליך אורך מספר שעות והוא תלוי בגודל השטח, במצב השטיח ועוד. התעריף נקבע לרוב על פי מחיר למ"ר. ניתן לקבל ייעוץ ומידע בחברה מקצועית וכל שאלה תיענה ברצון וסבלנות. ניתן לבצע הזמנה מסודרת או להזמין בהתראה קצרה עקב צורך בניקוי דחוף. מומלץ לקבל שירות אצל חברה עם מוניטין אשר מנהליה הינם בעלי ניסיון רב בתחום. ניקוי שטיחים מקיר לקיר חייב להתבצע על ידי עובדים מקצועיים למען קבלת טיפול טוב וכדי לשמור על שלמות השטיח.

sthichimkirlkir

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: