מבזקים

פרסום בגוגל: 3 פלטפורמות חובה

תוכן עניינים

אם יש לכם אתר אינטרנט לעסק שלכם, אתם חייבים שיהיה לו ייצוג בגוגל. ייצוג בגוגל הוא היום ייצוג באינטרנט מכיוון שזה מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, ואתם חייבים להיות בו לא רק בשביל שימצאו אתכם אם מחפשי שירותים או מוצרים שלכם, אלא גם כדי שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא יגיעו היישר לזרועותיהם של המתחרים שלכם. כולם היום מחפשים את מבוקשם ברשת וכמעט כולם מקלידים בשאילתת החיפוש של גוגל, וגוגל מספקת כלים שונים לפרסם אצלה. אז הנה 3 פלטפורמות חובה בשבילכם את פרסום בגוגל מעניין אתכם.

פרסום ברשת החיפוש

המקום החשוב ביותר להיות בו הוא בתוצאות החיפוש של גוגל. כפי שציינו כולם היום מחפשים שם, ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא להופיע שם. יש שתי אפשרויות להופעה בתוצאות החיפוש של גוגל. האחת, הופעה בתוצאות האורגניות מה שיצריך מכם עבודה לאורך זמן על קידום האתר אבל העבודה הזו תשתלם לכם. תצטרכו לעבוד על האתר עצמו וגם מחוץ לאתר בכדי להכניס אליו קישורים, והמטרה היא שהוא יגיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש. האפשרות השנייה היא פרסום ממומן בתוצאות החיפוש של גוגל על בסיס מילות מפתח ועם מודעות רלוונטיות.

מודעות האדסנס של גוגל

אופציה נוספת של פרסום בגוגל היא פרסום מודעה ברשת הפרסום של גוגל. Google מאפשרת לבעלי אתרים להרוויח כסף ממודעות פרסום שמופיעות אצלם, ובתמורה לכל הקלקה על מודעה כזו היא נותנת אחוזים. מהצד השני, יש את המפרסמים שיכולים לפרסם ברשת הפרסום, יכולים להופיע באתרים שונים וכך לקבל חשיפה מרשימה. אפשר לבחור ספציפית את האתרים בהם יתקיים הפרסום ואפשר לעשות בחירה רחבה ולתת למודעות להתפרסם במגוון רחב של אתרים. אפשר לבחור את סוג המודעה, הטקסט או התמונה שלה, ויש גם סוגי מודעות שונות שאפשר להטמיע. כמובן שבגוגל כמו בגוגל יש חוקים נוקשים שצריך לעמוד בהם, אך זו דרך פרסום מצוינת למי שמחפש איך לשווק את העסק שלו.

גוגל לעסקים

מכירים את זה שאתם מחפשים עסק מסוים ברשת החיפוש ומקבלים את השם שלו, הכתובת, שעות הפתיחה, ביקורות על העסק וכו'? זה בדיוק גוגל לעסקים. גוגל לעסקים הוא אחד מהכלים החינמיים שגוגל מספקת, כלי שמסייע לנהל את הנוכחות ברשת עם תכונות שונות בכדי להגביר חשיפה על בסיס מיקומו של העסק. כל עסק שנרשם לשירות מקבל מיקום בגוגל מפות מה שאומר שכשיחפשו אותו זה יהיה הבה יותר מהיר והרבה יותר קל. גוגל לעסקים הוא עוד אחד מהכלים המדהימים שגוגל נותנת לבעלי עסקים בשביל לדחוף אותם להצליח.

אין ספק היום שנוכחות בגוגל היא חובה ואף בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות בגוגל. פרסום בגוגל עם הפלטפורמות שהוזכרו כאן ואחרות יכול להווה דחיפה משמעותית לעסק.

goodleads_israel

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: