מבזקים

מחבל הרוג ו- 20 פצועים בעימותים קשים עם כוחותינו הלילה בעיסאוויה

תוכן עניינים

בעקבות וועידת בחריין, לילה לא שקט עבר על כוחותינו בגזרת ירושלים: מחבלים התפרעו בכפרים ואדי אל-ג'וז, א-טור, עיסוויה, שועפאט, ואבו דיס. מחבל נהרג מירי, 20 נפצעו מכדורי גומי ועשרות מחבלים נעצרו לחקירה

רות קרייתי | כ"ה בסיוון תשע"ט | יום שישי 28 ביוני 2019 | מערכת ישראל ניוז

במהלך פעילות כוחות משטרה ומג״ב בעיסוואיה נגד מפרי סדר, נתקלו השוטרים בהפרות סדר אלימות במיוחד שכללו ידוי אבנים וירי זיקוקים לעבר הלוחמים. הסהר אדום דיווח על מחבל הרוג ועל 20 פצועים כתוצאה מירי כדורי גומי וגז.

העימותים החלו בשעה 20:50 לערך, כאשר מחבל רעול פנים ובידו כוורת זיקוקים, הגיח מאחת הסמטאות בסמוך לכוח שהיה במקום, והחל בירי זיקוקים בכינון ישיר לעבר הכוח. ירי הזיקוקים בוצע ממרחק של מטרים ספורים והווה סכנה ממשית ומיידית לחיי השוטרים וכוח מג"ב ששהו במקום.

נוכח סכנת החיים שנשקפה לחיי הלוחמים כתוצאה מהירי לעברם, ובהתאם להוראות הפתיחה באש, ביצע אחד הלוחמים ירי ממוקד לעבר המחבל ונטרל את הסכנה. יש לציין כי המחבל מוחמד סמיר בן כ-20 תושב עיסוואיה, נעצר בעבר בעקבות כוונתו לבצע פיגוע ירי והשתחרר לאחרונה ממאסר. מוחמד סמיר פונה על ידי הכוחות ובהמשך על ידי מד״א במצב אנוש לבית החולים הדסה הר הצופים, שם מת מפצעיו.

מהמשטרה נמסר: "כוחות גדולים של משטרה ומג״ב נמצאו באזור מזרח ירושלים ופועלו בנחישות נגד מתפרעים ומפרי סדר אלימים". במשטרה מדגישים "לא נאפשר כל כוונה וניסיון לפגוע בלוחמים, שוטרים ובכל אזרח אחר על ידי זיקוקים ונפעל לנטרול מיידי של האיום, בכל זמן ובכל מקום.

 

1 2 3

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: