מבזקים

רפואה עושים באהבה או שלא עושים בכלל

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לעולם שלי. שמי אדווה ואני Medicine Woman ומנטליסטית, מחברת בין עולם הריפוי לעולם הנסתר. למי שתוהה, מדובר בשילוב של הרפואה המעוגנת בגשמי, הכוללת תשאול והתייחסות לבדיקות קונבנציונליות לבין יכולת על חושית המאפשרת אבחון מדויק יותר, מעבר למה שנראה לעין וגם שינוי אנרגטי דרך עשיית עבודה אנרגטית במהלך הטיפולים עצמם

אדווה ליזר | י"ד בתמוז תשע"ט | יום רביעי 17 ביולי 2019 | מערכת ישראל ניוז

בקליניקה שלי המתבססת על האסכולה הנטורופתית בשילוב רפואת תדרים מתבצעים טיפולי גוף-נפש שונים והמשכם בבית על ידי פרחי באך ו/או תוספי תזונה, על פי עקרונותיה של הרפואה הפונקציונלית (רפואה בהתאמה אישית). כמו כן אני עושה יעוץ, הכוונה ואיזון מנטלי-רגשי-נפשי דרך עבודה לעומקי תת המודע עם כלים ספציפיים כגון N.L.P, דמיון מודרך ועוד.

יותר ויותר אנשים לוקחים בעת הזו אחריות על הבריאות שלהם. "מתעוררים" לתובנות ומפעילים שיקול דעת אמיתי, מעלים את רמת איכות חייהם לצד יותר שנים וללא צורך בהארכת חיים מלאכותית עם נזקקות כרונית לתרופות של הרפואה המערבית, על שלל תופעות הלוואי שלהן.

אדוה ליזר רפואה הוליסטית
אדווה ליזר
רפואה הוליסטית

אנשים בוחרים בתזונה בריאה ובתחזוקה יומיומית הכוללת פעילות גופנית מתונה והשלמות תזונתיות בהתאמה אישית. יש מספיק אנשי מקצוע כמוני שיודעים איך מחזקים גוף ונפש ולכן יותר ויותר אנשים פונים לקבל הכוונה והדרכה כדי לחיות טוב יותר, לשפר את מצבם ומקבלים הקשבה אמיתית, אמפתיה ואפילו חיבוק.

מבחינתי להיות Medicine Woman ומנטליסטית זו זכות גדולה ביותר והכי משמח מבחינתי זה לראות את מבטי הכאב מתחלפים מהר מאד במבטי שמחה ואמונה רבת עוצמה שמשהו מאד טוב קורה.

בזמן האחרון הרבה מאד אנשים עושים שינוי מבורך בבריאות שלהם כחלק מתהליך מואץ שמתרחש בחייהם.

תוך כדי תנועה במרחב שונה לחלוטין ממה שהכירו עד כה, באה לידי ביטוי אצלם נקיטת עמדה שונה ולקיחת אחריות על בריאותם וזה קורה כאשר הם פוגשים אותי, מבינים ומאמינים שאפשר יותר, גם אם זה נשמע להם הזוי בהתחלה.

במהלך השנים יצרתי את השילוב המנצח בזמן הטיפול ונוכחתי חד משמעית שהחיבור בין רפלקסולוגיה לריפוי בתדרים מצליח מחד לעורר את מנגנוני הריפוי בגוף בצורה אפקטיבית יותר ומאידך, מקצר תהליכי איזון בכל הרבדים, כך שלעיתים כבר בטיפול הראשון ניתן לחוש בהטבה, בשינוי כלשהו. לעיתים חשים יותר אנרגטיים, לעיתים רוגע, פחות כאב וכו'.

לכל מי שמבקש לדעת יותר או מכיר ואוהב לקבל טיפול רפלקסולוגיה, הנה הסבר משולב שמבהיר מהי רפלקסולוגיה, במה היא מועילה הלכה למעשה ומהי בעצם אותה רפואת התדרים המשולבת במהלך הטיפולים:

טיפול רפלקסולוגי בקליניקה של אדווה
טיפול רפלקסולוגי בקליניקה של אדווה

הרפלקסולוגיה היא שיטת אבחון, טיפול וריפוי המתייחסת לכל מצב פתולוגי("מחלה") כאל ביטוי של חוסר איזון אנרגטי בגוף.

רפלקס = Reflexion = השתקפות

לוגיה =Logy = תורה = תורת ההשתקפות בכף הרגל.

כפות הרגליים הם איבר מפה והמשמעות הינה איבר שכל הגוף משתקף עליו.

הרפלקסולוגיה היא שיטת אבחון, טיפול וריפוי המתייחסת לכל ביטוי בפועל של "מחלה" כאל מצב של חוסר איזון אנרגטי בגוף.

הרפלקסולוגיה המערבית מבוססת על הרפואה הסינית והפילוסופיה שעומדת מאחוריה היא ראיית האדם כמכלול שלם.(הוליסטי) – פיזי, רגשי ומחשבתי. הרפלקסולוגיה היא שיטה טיפולית בעלת עוצמה, שמטרתה לעורר את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף ולגרום להם לפעול ביעילות, להגיע לשורש הבעייה. מטרת הטיפול היא להביא הן את הגוף והן את הנפש למצב של איזון אנרגטי.

כיצד מתבצע הטיפול הרפלקסולוגי הלכה למעשה? הטיפול מתבצע על ידי לחיצות ועיסוי בעומק ובנקודות שונות על פני כף הרגל. חלק מהנקודות מטפלות באיבר עצמו וחלקן משפיעות גם על איברים אחרים. הלחיצות והעיסוי מעבירים שדרים רפלקסים לאיברי המטרה בגוף.

מהן יתרונותיו של הטיפול הרפלקסולוגי ובמה הוא תורם לשיפור הבריאות?

* פסק זמן מהלחץ ביום יום שלנו. זוהי שעה חשובה ביותר המוקדשת אך ורק לכם המטופלים.

* רוגע, שלוות נפש והורדת מתחים.

* שיפור במצב הרוח עקב עלייה ברמות הורמון הסרוטונין שהוא האחראי בין היתר על מצב הרוח.

* השפעה אנרגטית חיובית עקב עלייה בהורמון האדרנלין. כתוצאה מכך מגיעים למצב המאפשר שמירה על רמת אנרגיה כללית גבוהה במהלך היום ושדרוג התוצאות וההישגים שלכם.

מהי רפואת תדרים ואיך מתרחש תהליך האיזון?

רפואת תדרים מבוססת על תיאוריות ומחקרים מתחומי הרפואה האנרגטית, הפיזיקה הקוונטית ותיאורית המיתרים. בבסיס שיטה זו, מונחת ההנחה שהעולם סביבנו מורכב מרשתות תדרים ומיתרים קוונטיים, שמחוברים בינם לבין עצמם בתבניות ייחודיות. כאשר תבנית ניתנת למדידה, היא נקראת תדר. תדרים נמצאים בסביבה הטבעית שלנו כשדות אלקטרו-מגנטים שמקורם בשמש, בברקים ועוד. חלקם מיוצרים גם על-ידי האדם. דוגמאות לשדות אלקטרומגנטיים בסביבתנו: הטלפונים הסלולריים, גלי רדיו, מכשירי מיקרוגל, מכשירי דימות (אולטרא-סאונד, C.T., (MRI ועוד. הגוף הפיזי של כל אחד מאתנו מורכב מטריליוני תאים, מערכות ואיברים. כל אחד מהם משדר תדר מסוים, או מפריש מינרלים, הורמונים, ויטמינים ועוד.

במהלך הטיפול, המכשיר שולח אותו חשמליים לכל הפרמטרים (איברים, מערכות וכו') בהם זוהתה סטייה מתקן הנורמל (תקן שהוטמע מבעוד מועד במכשיר ויוחס כמצב נורמל של גוף האדם) ומציג להם תמונת מצב אופטימאלית (את תקן הנורמל של אותה קבוצת תאים). אם נתייחס אל הגוף כאל משוואה, התדרים שנשלחים בזמן הטיפול מהווים שיא למשוואה של הגוף. הגוף מבקש לווסת עצמו אל מול אותם תדרים שנשלחו, ובכך, בהדרגה חוזר לאיזון. ניתן לכנות זאת "חינוך מחדש" או לדמות זאת לפירמוט של מחשב. יש לזכור שהגוף התרגל לפעול בדרך מסוימת, לעיתים שגויה, שלימים הובילה או עלולה להוביל בעתיד למכאוב או מחלה.

כאשר הגוף מתחיל לאזן את עצמו, זה דומה למצב בו הוא לומד שפה חדשה. לכן, השינוי בעקבות הטיפול יכול להיות מורגש החל מהטיפול הראשון ועד למספר חודשים, וזאת כמובן, בהתאם למצב שאיתו הגיע המטופל ולעומק הבעיה.

מערכת MDWAVE איתה אני עובדת בקליניקה נמצאה יעילה בטיפול במצבים כגון:

* פיברומיאלגיה

* אסטמה

* כאב אקוטי/כרוני

* דלקת

* אלרגיה

* לחץ דם גבוה

* חרדות

* עייפות כרונית

* זיהומים ויראליים ובקטריאליים

* שפעת

ועוד למעלה מ – 1000 מצבים נוספים, ביניהם:

* הקלה על כאבי לידה

* הקלה על מגרנה

* כאבי פציעה

כ- Medicine Woman ומנטליסטית, היכולות שלי נעות באופן קוונטי על הסקלה וזה בא לידי ביטוי החל מהפחתת כאבים, הרגעה, איחוי שברים וריפוי נקעים במהירות המתחילה בדקות ספורות ועד שעה, דרך איחוי רקמות, עד לסגירה מוחלטת כדי למנוע תפרים וגם שיפור נוירולוגי מהיר בתוך דקות ספורות אצל מי שעברו C.V.A ועוד.

עבורכם, אלו שמבקשים פתרון, מדובר בהחלטה אחת חשובה עם תוצאה רצויה שמשמעותה לחולל שינוי אמיתי, לעיתים כהרף עין ולעיתים זהו תהליך.

השאלה היא רק אחת – מתי אתם רוצים את זה?

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: