מבזקים

"ממשלת ישראל רואה בהודו כוח כלכלי ודמוקרטיה משגשגת ותרבות עשירה"

תוכן עניינים

שרת הבינוי והשיכון, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון (הליכוד-כולנו), נאמה הבוקר כנציגת הממשלה, בכנס השנתי של קונפדרציית איגוד הנדל"ן והיזמים בהודו (CREDAI) במלון דייויד אינטרקונטיננטל בת"א. השנה בחרה הקונפדרציה לקיים את הכנס בישראל, עדות לקשר ההדוק ששורר בין המדינות

שלום שי גיחז | ה' באב תשע"ט | יום שלישי 6 באוגוסט 2019 | מערכת ישראל ניוז

המשלחת, שמורכבת בעיקר מקבלנים, מהנדסי בניין ויזמים הודיים, מונה כ-1200 איש. זהו האירוע העסקי הגדול ביותר אי פעם שקיימו ההודים בישראל. שגריר הודו בישראל, פוואן קפור, כמו גם רבים מנציגי המשלחת ההודית, הביעו בכנס התעניינות בטכנולוגיות החדישות ובשיטות הבנייה בהן משתמשים בישראל והדגישו את שאיפתם לאמץ חלק מהן בארץ מוצאם.

השרה ד"ר יפעת ביטון אמרה בכנס: "מדינת ישראל והעומד בראשה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, מייחסים חשיבות רבה לחיזוק ולהרחבת הקשרים עם הודו וראש ממשלתה מודי. ממשלתנו רואה בהודו כוח כלכלי ודמוקרטיה משגשגת בעלת היסטוריה ותרבות עשירה, בדומה למדינת ישראל. המאפיינים המשותפים לשתי המדינות הם הבסיס לידידות אמיצה שמובילה לשיתוף פעולה נהדר במגוון תחומים.

מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפות בזירות השונות. היא נלחמת על קיומה, על ביטחונה ועל ריבונותה בגבולה הדרומי והצפוני כשבמקביל, היא גם חשופה למניפולציות ולשקרים הרבים שה- BDS מפיץ בלהט ובשנאה עזה.

העם היהודי סבל לאורך ההיסטוריה מרדיפות בגלל מוצאו וגזעו. מיליונים נטבחו בשואה. הלקח שלמדנו מאותם אירועים הוא חד וחלק: לעולם לא עוד! כל עוד זה תלוי בנו, לא ניתן לזה לקרות שוב. היום, 71 שנה לאחר הקמתה, בעזרת ידידותיה הטובות, והודו ביניהן, ישראל חזקה יותר, יציבה יותר ומשגשגת יותר".

צילום: אשר מדינה
צילום: אשר מדינה
צילום: אשר מדינה
צילום: אשר מדינה
צילום: אשר מדינה
צילום: אשר מדינה
צילום: אשר מדינה
צילום: אשר מדינה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: