מבזקים

צימרים בקריות השכרת צימרים וחדרים בקריות

תוכן עניינים

צימרים בקריות

אם אתם מעוניינים לגוון ולצאת לחופשה ביעד שאולי לא היה בראש מעיינותיכם ונחשב ליעד מעולה עבור חופשה, כדאי שתגיעו לנפוש בצימרים שבקריות. הקריות הוא אזור יפיפה ואת שמו הוא קיבל בעקבות ששת הקריות שהוא מכיל תחתיו. הצימרים בקריות מיועדים לאנשים מרקעים שונים וניתנים להשכרה לפי שעות.

 

למי מתאימים צימרים לפי שעה ?

עובדי הייטק ועסקים – אם אתם באמצע יום עבודה ואתם חשים לא בטוב, ויודעים שיש לפניכם יום חשוב וארוך, כדאי שתשכירו צימר למספר שעות בו תוכלו לנוח ולהתאושש. תוכלו להשכיר חדר סטנדרטי שמגיע עם מיטה זוגית נוחה במיוחד, מסך טלוויזיה שמחובר לערוץ הכבלים, חדר שירותים מקלחת שכולל מגבות נקיות וסבונים, ומטבחון שמגיע עם ערכת תה קפה. במהלך השהות תוכלו לצפות בטלוויזיה, לישון ולהתקלח, וכשתרגישו רעננים מספיק תחזרו אל יום העבודה שמצפה לכם.

 

מטיילים ונהגים – הרבה פעמים כשבוחרים לטייל בארץ צריכים לבצע נסיעות ארוכות שכוללות עמידה בפקקים כדי להגיע אל אזור הטיול המבוקש. הנסיעה על הכביש המהיר גורמת לעייפות גם למטיילים וגם לאנשים שהעבודה שלהם היא ביצוע שליחויות ונהיגה, כדי להימנע ממצב בו לא מצליחים לעקוב אחרי המתרחש בכביש או נרדמים על ההגה, מומלץ לעצור ולנוח. את העצירה תוכלו לעשות בצימרים לפי שעה בהם תוכלו לחטוף תנומה קלה או לקחת מקלחת אורכה שתעיר אתכם מעט.

 

זוגות אוהבים – זוגות רבים מחפשים דרכים בהם יוכלו לצאת לבילוי שונה או לסיים את הדייט בצורה טובה יותר. כדי לבצע את זה אפשר להזמין חדר צימר מפואר שכולל מיטה זוגית רחבה עם מזרן איכותי וסט מצעים עדינים שעליה יחכו לכם חלוקי אמבטיה וכפכפי בית, פינת ישיבה ומטבחון, מתקן ג'קוזי ספא מפנק שמכיל בועות וקצף ואליו תוכלו להיכנס יחדיו, חדר אמבטיה גדול שמאובזר בסבונים ומגבות נקיות וכן מסכי טלוויזיה בהם תוכלו לצפות במגוון רחב של תכנים כדוגמת סדרות וסרטים.

 

לחצו כאן בכדי לצפות בצימרים בקריות שיכולים להתאים עבורכם.

 

מידע כללי על צימרים לפי שעה

צימרים לפי שעה פתחו סוג חדש של אירוח בתחום התיירות ומאפשרים לאנשים להגיע וליהנות מאותם פעילויות שמקבלים אנשים שמזמינים צימר רגיל, רק בניגוד אליהם לשכור את יחידת האירוח למספר שעות מוגבל ולא למשך מספר ימים.

 

במהלך האירוח הנופשים יקבלו יחס זהה לנופשים שמגיעים לצימר למספר ימים, ויוכלו להשתמש במתקנים המשותפים של המתחם שכוללים מתחם ספא, חדר סאונה יבשה, מתקני ג'קוזי, בריכה מחוממת, בריכה חיצונית, חדר סאונה רטובה, פינות ישיבה חיצוניות וכן חדר אוכל.

 

בניגוד לצימרים רגילים, את יחידות הצימרים שמושכרים לפי שעה אין צורך להזמין תקופה מסוימת מראש וכל שנדרש לעשות זה להתקשר באותו היום או שעה שעתיים לפני שרוצים להגיע ולבדוק האם הצימר פנוי. במידה שיש מקום תוכלו להגיע ולהתארח במתחם הצימרים.

 

אפשרויות שעומדות לטובת משכירי צימרים לפי שעה

  1. אפשרות קבלת חניה דיסקרטית בעת הגעה אל מקום האירוח.
  2. תשלום בצורה אנונימית כך שבית העסק לא יודע מי הוא האדם ששילם בעבור הצימר, והתשלום לא מתבצע באינטראקציה של פנים מול פנים.
  3. הוזלת עלויות ההתארחות על ידי תשלום בעבור השעות בהם נכחתם בלבד ולא בעבור לילה שלם בניגוד ליתר האורחים.
  4. יכולת ביצוע צ'ק אין וצ'ק אאוט בכל שעות היממה.

tzimarin1909

תמונות באדיבות לוטוס.

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: