מבזקים

דיו למדפסת

תוכן עניינים

מדפסות חיוניות בכל משרד אבל ניתן לראות רבות מהן גם אצל אנשים פרטיים. אחת הסיבות לכך שמשתמשים בהן רבות בבית הוא השילוב של מכשיר הכולל בתוכו מכונת צילום, מדפסת ופקס. עלות המכשירים שנועדו לבית הינה זולה וכדאי לרכוש אותם. הם מתאימים גם למשרדים קטנים בעלי נפח פעילות מצומצם. עסקים גדולים ירכשו מדפסות משולבות גדולות ומסיביות יותר המסוגלות לקצב הדפסה מהיר בהרבה. מכל מקום, קיימים שני סוגי מדפסות. כאלו המבוססות על הזרקת דיו ואחרות על לייזר. הראשונות זולות יותר ומשום כך נפוצות יותר. מאידך, מחיר אבקת דיו למדפסת לייזר נמוך יותר ביחס למדפסת דיו. כל אחד עושה את שיקוליו ומחליט על הדגם המתאים לצרכיו.

צבעים שונים

יצרנים בינלאומיים רבים בעלי מוניטין מייצרים מדפסות הזרקת דיו מדגמים שונים השונים אלו מאלו במפרט, בגודל ובביצועים וכל אחד מיצר גם דיו למדפסת המאוחסן במחסנית  המותאמת לדגם. בעת הרכישה יש להצטייד במחסנית דיו אחת לפחות המתאימה לדגם. הצבע הנדרש ביותר הוא, מטבע הדברים, השחור אבל יש צורך גם בצבעים אחרים, אדום, כחול וצהוב המשמשים רבות להדגשת תוכן, לסימון כיתוב מסוים, לעיטורים ועוד. הצבעים בולטים הן ביחס לדף הלבן והן ביחס לאותיות השחורות, ולכן, מעוררים תשומת לב. צריך לציין, כי מעבר להדפסת תכני מסמכים וכדומה גם מדפיסים איורים, תמונות, קריקטורות ורישומים אחרים.

ראש דיו תחליפי

לכל יצרן יש מבחר של מדפסות השונות אלו מאלו במפרט, ובעיקר, בגודל ובתכונות. לכל מדפסת מכל דגם יש מחסניות דיו המותאמות באופן בלעדי אליה. בנוסף למחסניות דיו מקוריות של היצרנים עצמם, ניתן לרכוש גם דיו  שהינו תחליף איכותי למקור. הוא זול יחסית למקורי אבל איכותי מאוד ומסוגל לבצע את אותה העבודה. כך שמשתלם מאוד לרכוש אותו. הדבר חשוב במיוחד כאשר יש צורך להדפיס כמויות גדולות ואז הרכישה הזולה הזאת הופכת למשתלמת עוד יותר. כל מחסנית מכילה כמות דיו מוגבלת ומשום כך, מתרוקנת לאחר שימוש ארוך. רצוי להצטייד במחסניות רזרביות שיימצאו בקרבת מקום על מנת שיהיה ניתן להחליפם במהירות על מנת שהעבודה לא תיתקע ותזרום היטב.

רכישה

יצרני מדפסות ממליצים לעשות שימוש במדפסת אחת לכמה זמן כדי הדיו לא יתייבש בצינוריות הדקיקות. דבר העלול להביא להשבתת המדפסת כולה. איכות ההדפסה תלויה רבות בסוג המדפסת אבל גם לאיכות הצבע יש משמעות רבה. ראש דיו מקורי וגם חיקוי איכותי מחזיקים מעמד זמן רב. המדפסת עצמה מתריעה מראש על כך שהצבע בראש הדיו עומד להיגמר. זה הזמן להצטייד באחד חדש. מומלץ לרכוש דיו למדפסת אצל משווקים בעלי מוניטין אשר יוצאים במבצעי הנחות. אצל משווקים רבים ניתן לרכוש שני ראשי דיו במבצע כאשר השני הוא בהוזלה ניכרת. במקרים רבים, ניתן להזמין דרך האתר שלהם ולבקש משלוח עד הבית.

dio for madpsot

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: