מבזקים

צעצועי עץ BRIO

תוכן עניינים

בשנת 1884 בעיירה קטנה בשוודיה נוסדו צעצועי העץ. הוא הוקם כעסק משפחתי קטן ובמשך השנים גדל והפך לחברה גלובלית עם חברות שנות נוספות במדינות גרמניה, צרפת, יפן ועוד 20 מדינות נוספות בעולם. בעלי החברה הינם Ravensburger, החברה המובילה באירופה לייצור משחקים, פאזלים וצעצועי פעוטות, ילדים ואף מבוגרים. הם מיוחדים בזכות עיצובם הרטרו והקלאסי שלהם. הם צעצועים איכותיים ביותר העשויים מעץ מלא ונחשבים ליקרים בעולם.

חברת בריו דוגלת בכך שלמידה והתפתחות ילדים צריכה להישאר זהה במשך השנים ובעקבות כך השאירו את עיצוב הצעצועים שלהם בקו עיצובי פשוט ונקי, רק להוציא מהקופסא ולשחק, אין התעסקויות מורכבות. מטרתם הייתה לעודד ולעורר את הדמיון של הילדים ולפתח את היצירתיות שלהם לעומק. הצעצועים שלהם מותאמים לכל שלב בהתפתחות הילד ומתאימים לכל גיל.

חברת בריו מונה את המגוון הגדול ביותר בעולם לצעצועי רכבות עץ והם עומדים בתקן FSC השומר על איכות הסביבה והצעצועים יוצרו ע"י עצים המאושרים לכריתה ועבור שימוש מסחרי. החברה חרטה על דגלה שילוב חדשנות עם שמירה על המורשת ליצירת אומנות וצעצועים לילדים, אפילו בית המלוכה השוודי עושה שימוש רב בצעצועי העץ של החברה משנת 1940.

חברת בריו מספקת היום מגוון גדול מאוד של צעצועי עץ אך במיוחד של רכבות מעץ, למבחר המלא, לחצו:

https://www.toyhouse.co.il/category/brio

האוספים שהם מציעים הם הפופולריים ביותר במיוחד עבור ילדים אשר צפויים להיות מהנדסים בעתיד ואוהבים מאוד לשחק ולהתעסק עם רכבות. החברה מציעה בנוסף גם מגוון צעצועים עבור פעוטות והגיל הרך והם כוללים צעצועי התפתחות משיכה והרכבה שכמובן עשויים מעץ מלא ואיכותי ביותר עם שילוב מגנטים המחברים ומרכיבים בין צורות ואת הרכבות.

לפני שמוצר BRIO חדש מגיע אל מדפי החנות, הוא עובר  בדיקת איכות הכוללת גם בדיקת בטיחות צעצועים יסודית. זה מתבצע בשלב העיצוב הראשון על לוח השרטוט ובהמשך באבות-הטיפוס המפותחים. בתהליך זה, מעצבי הצעצועים של BRIO שואלים את עצמם האם הצעצוע יעמוד בכל הדרישות החוקיות וברמת האיכות, הבטיחות והעמידות שהחברה ידועה ומתמחה בה.

לאחר מכן, בוחרים את החומרים המיועדים לצעצוע ומתחילים עם פיתוח דוגמאות ועתק ראשוני נעשה. עושים לצעצועים בדיקות עמידות נרחבות בהן הם נחשפים לאלפי חזרות במכונות לבדיקת הצעצועים המיועדות במיוחד של החברה. הצעצוע לא יעבור לשלב הבא עד שהוא עבר את הבדיקות הספציפיות הללו.

לאחר שהצעצוע עובר את האתגר הקשה הזה, עושים לו הערכת סיכון מכנית וכימית ובודקים לעומק את החומרים אשר משמשים לייצור שלו. בדרך כלל עושים שימוש בחומרים שכבר השתמשו בהם בצעצועים אחרים, אשר יש להם רזומה מוצלח. על ספקי החומרים לעמוד בתקנים מחמירים ביותר שהחברה מעמידה עם דרישות ספציפיות ולאחר מכן בריו בודקת את החומרים עד למצב שמגיעים למידה הטובה והרצויה ביותר.

BRIO - israel-news

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: