מבזקים

איך לבחור את סוג האריזה הנכון למוצר החדש שאתם משווקים

תוכן עניינים

אחד השלבים החשובים ביותר בהליך השיווק של המוצר החדש שלכם, ההוא ללא ספק אריזת המוצר. האריזה של המוצר שלכם, יכולה לחזק את המותג שלכם אל מול הלקוחות, לחזק את התדמית שלכם ולגרום ללקוחות השונים – לחזור אליכם לקנייה חוזרת בשעת הצורך. אבל הליך הבחירה של האריזה הנכונה ביותר עבור המוצר, יכול לכלול בתוכו אין ספור אופציות שונות לבחירה, שכל אחת מביאה איתה יתרונות שחסרים באחרות. אז איך תדעו לבחור בין האופציות השונות את סוג האריזה הנכון ביותר עבור המוצר החדש שאתם משווקים? על כך במאמר הבא.

התאימו את האריזה למוצר – ולא להפך

הכלל הראשון והבסיסי ביותר בבחירת סוג האריזה הנכון למוצר החדש שלכם, הוא לבחור את סוג האריזה למוצר שאתם משווקים, ולא להפך. במילים אחרות, לפני שאתם מתחילים לבחור צבעים או צורות, וודאו שהחומר ממנו עשויה האריזה, יכול להחזיק את המוצר שלכם. בין מדובר באריזות קרטון ממותגות שיכולות להחזיק כמעט כל מוצר מוצק כמו צעצועים, שעונים וכדומה או אריזות זכוכית ממותגות שיכולות להתאים למוצרים נוזליים יותר כמו בשמים או מוצרי קוסמטיקה שונים. לעיתים יכול להיות שתגלו שניתן לשלב שני חומרים ביחד באריזה כפולה. לדוגמה, את הבושם שארזתם באריזות זכוכית, ניתן לעטוף באריזות קרטון ממותגות שיישמרו על המוצר לטווח הארוך ובטח בעת המשלוח ממקום למקום.  כך או כך, בין אם אתם בוחרים בזכוכית, נייר, אריזות קרטון ממותגות או כל חומר אחר – דאגו שזה תואם למוצר שלכם, ולא להפך.

חשבו על העלויות

נתון נוסף שכדאי לקחת בחשבון שבוחרים את סוג האריזה, הוא עלויות האריזה. אם נצא מנקודת ההנחה שאתם מעוניינים למכור את המוצר החדש שלכם בכמויות נדיבות, המסקנה המתבקשת היא שכדאי שעלויות האריזה לא יעיקו על עלויות הזמנת המוצר. ולסוג החומר שאתם בוחרים לאריזת המוצר, יש תפקיד מרכזי בקביעת מחיר האריזה. החומרים היקרים ביותר אולי נשמעים מפתים, אבל האמת היא, שעם קצת יצירתיות והכוונה נכונה, ניתן להגיע לאותה תוצאה, בפחות כסף, עם סוג אריזה איכותי לא פחות.

בחרו חומר שניתן לעבוד איתו בקלות

הקו השיווקי שלכם צריך להיות נוכח בכל אריזה ואריזה של המוצר החדש שלכם. לכן, חשוב לוודא שהחומר שאתם בוחרים לאריזה שלכם, הוא חומר גמיש שתוכלו לעצב בהתאם לקו השיווקי שלכם. בין אם מדובר בצורות שונות ומגוונות, צבעים, מיקום נוח ללוגו וכדומה. לא כל סוגי האריזה הקיימים בשוק מציעים לכם אפשרויות שונות של עיצוב, אז כדאי לווודא מה החומר המתאים ביותר לקו השיווקי שבחרתם.

בהצלחה!

made-1619764__480

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: