מבזקים

הצילו!! משכנתא

תוכן עניינים

מי שאינו יודע דבר על משכנתאות יודע שעדיף להתייעץ כדי למנוע טעויות יקרות

ההתרגשות לקראת רכישת דירה מובנת מאוד, וחלקה נובע בוודאי מהחשש שמא תטעו ותחתמו על עסקה אינה כדאית לכם לטווח הארוך. לשם כך נועדו אנשי מקצוע שעוזרים לכם בתהליך, כדי לייעל אותו, להבטיח הצלחה במשא ומתן ובמיוחד כדי להבטיח שהמשכנתא שלכם תוחזר במסלולים הכדאיים והרווחיים גם לכם ולא רק לבנק.

יועצי משכנתא של אלפא משכנתאות מתמחים בעבודה עם יחידים וזוגות שרוצים לרכוש דירה, ורוצים להקטין ככל האפשר את ההחזר החודשי שלהם ייעוץ משכנתאות עוזר גם להכין את הטפסים הנדרשים ואת הבקשות למשכנתא מהבנקים, כדי למנוע דחייה וסירוב.

לדעת יותר על המשכנתא שלכם

לרוב האנשים אין השכלה פיננסית ולכן הם פונים לאנשי מקצוע כדי לדעת יותר על הפנסיה והביטוחים שלהם. זה לא שונה כיום בתחום המשכנתאות, גם משום שהן הפכו למורכבות מאוד בגלל הפרמטרים שמרכיבים את חישובי המסלולים השונים שמוצעים לנו להחזר. ברוב המקרים רוכשי דירה נתקלים לראשונה בחייהם במונחים פיננסיים לא מובנים ובמשא ומתן מפרך ומתסכל רק בהזדמנות זו.

אין ספק שזהו המצב הכי לא בריא לחתום בו על משכנתא כזאת, שמחייבת אתכם לעשרות שנים ועולה לכם הרבה כסף שלא הייתם חייבים לשלם כלל. אין סיבה שלא תדעו יותר על המשכנתא שלכם, ממה היא מורכבת, כיצד אפשר להוזיל אותה ואיך לתכנן טוב יותר את הצעדים הכלכליים שלכם.

כיצד עוזר לכם יועץ משכנתא?

כשאתם מוצאים את הנכס שאתם רוצים לקנות, קחו את כל המסמכים שיש לכם על מצבכם הפיננסי ובואו לקבל מידע רלוונטי למצבכם. תבחנו בפגישה את היכולת שלכם לשלם משכנתא, אילו אפשרויות עומדות בפניכם בבנקים השונים ובמקומות נוספים, תבינו בדיוק מהי משכנתא ומהם המסלולים שמוצעים בדרך כלל, כמה זה עולה לכם בכל חודש לשנים הבאות, מהן הדרישות שהבנקים מעמידים לפני נוטלי המשכנתא ומה עליכם להכין ולהסדיר כדי לפתוח במשא ומתן.

בפגישה ביניכם, היועצים יסקרו בפניכם את כל היתרונות והחסרונות של כל אופן פעולה, יפרסו בפניכם את הבעיות שאתם עלולים להיתקל בהן וכיצד לעקוף מכשולים, וגם יעזרו לכם למלא טפסים בצורה נכונה ולנהל את המשא ומתן עם הבנקים כדי לקבל תשובה חיובית ועסקה כדאית שגם אתם תרוויחו בה.

האם זה כדאי?

לטווח הארוך, כל חיסכון בהחזר המשכנתא מצטבר לסכומים גדולים שיקלו עליכם את העול. אם בכוונתכם להגדיל את המשפחה אין ספק שסכומים אלה ישמשו אתכם למטרה זו. זה גם מעודד מאוד לדעת שלא שילמתם כסף לחינם שיכולתם לחסוך, וזה טוב לקבל את התמונה לשנים הבאות כדי לתכנן לעצמכם את ההתנהלות הפיננסית. אולי אפילו תגלו שיש לכם כסף להשקיע ולחסוך, ובכך לקצר בכלל את משך תקופת החזר המשכנתא. כל הידע הזה ניתן לכם על ידי יועצי משכנתא שמחויבים לרווחה שלכם.

house-1407562__480

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: