מבזקים

מתי כדי לקחת יועץ משכנתאות

תוכן עניינים

מרגע שהחלטתם לקחת משכנתא מתחיל הלחץ, אבל אינכם יש לבד ויש מי שמייעץ

יש מה לעשות גם כשאתם מבוהלים לקיחת משכנתא ובטוחים שלעולם לא תצליחו להבין מילה וחצי מילה בהסכם המסובך ויקר הזה. ברור למה חושים ממשכנתא וברור שיודעים שהבנק לא עומד לעשות טובה לאף לקוח ולא לתת לכם משכנתא זולה במיוחד. אבל קחו בחשבון תמיד שבנק רוצה לקוחות ולכן ילך לקראתכם בתנאים מסוימים.

זה יכול לקרות אם רק תדעו לעבוד עם יועצי משכנתאות שנותנים לכם את המידע שנחוץ לכם כדי לקבל משכנתא. אל תשכחו גם שאם אתם באים לבנק ויודעים בדיוק על מה אתם מדברים וכל מונח מקצועי אתם מבינים ויודעים איך להשתמש בו, הבנק מבין שאתכם אפשר לעשות עסקים הוגנים ושגם אתם תרוויחו מהמשכנתא את האפשרויות הטובות ביותר.

ייעוץ משכנתא משפר אותה גם לכם

איך זה קורה שמקבלים משכנתא נוחה שלא גורמת לכם לשלם יותר? פשוט מאוד, הולכים ליועץ משכנתאות כמו אלפא משכנתאות שמסביר לכם בדיוק מהם המסלולים שמציעים לכם. אבל עוד לפני כן יועצי משכנתא כמו עדי יאנצ'ר יישבו אתכם ויסבירו לכם בדיוק ממה מורכבת משכנתא, אילו מסלולים מוצעים לכל אחד, איפה אפשר להוזיל ואיפה אפשר לבקש להתפשר ועל מה לא יתפשרו אתכם כלל.

כמו כן, יועץ המשכנתא המקצועי באמת יעבור אתכם על כל הניירת ועל מצבכם הפיננסי ויסביר לכם כיצד לשפר את מצבכם ואת התמונה הפיננסית שלכם לבנק. זה חיוני כדי שתוכלו לקבל תשובה חיובית מהבנק וגם את המסלולים של החזר משכנתא שנוחים לכם לא פחות מאשר לבנק.

למה יועץ משכנתאות מוזיל אותה?

כשאתם הולכים לבנק מבלי להבין על מה אתם חומים ורק מקבלי מושג מסוים מה מחכה לכם בכל החזר חודשי, אתם מפספסים הרבה מהתמונה הכוללת של לוחות החישובים השונים לאורך שנים. יועצי משכנתאות מסבירים בדרך כלל גם למי שאינו מבין כלל בפיננסים בדיוק איך מחשבים משכנתא והחזר, כמה כל מסלול גובה מכם נוסף על תשלום הקרן, שהוא הסכום שאותו הייתם צריכים כדי לשלם על הדירה, וכמה ריבית והצמדה תשלמו עם השנים. הסכומים תמיד מסתכמים בעשרות ומאות אלפי שקלים, תלוי בגובה המשכנתא, ולכן כל חיסכון של כמה אחוזים בשנה יסתכמו באלפי שקלים בכל שנה לטווח הארוך. בדיוק בגלל זה יועץ משכנתאות יוצא בסופו של דבר זול יותר לכם.

ניהול משא ומתן עם הבנק

כשאתם באים לבנק אתם זקוקים לנציג מטעמכם שיידע לדבר עם בעלי התפקידים בבנק ויבקש למענכם את הטוב ביותר. כדי לעשות זאת, יועץ משכנתאות עוזר לכם לאסוף את המסמכים החשובים ולהכין את הטפסים וגם מנהל למענכם את המשא ומתן עם הבנק. כך, הם יודעים שיש מי שבודק כל מה שצריך ואתם יודעים שיש מי שעובד למענכם כדי להוזיל את ההחזרים החודשיים.

key-2323278_1920 (1)

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: