מבזקים

יש סטנדאפ חדש באינטרנט – ברוכים הבאים

תוכן עניינים

מי לא אוהב לצחוק..? כנראה שאין בנאדם כזה וכנראה שאם הגעתם לכאן גם אתם אוהבים מעת לעת לבקר בהופעוות סטנדאפ קומדי בשביל לשבור את שגרת היום יום.

אז הפעם אנחנו רוצים להציג לכם את פורטל הסטנדאפ קומדי הראשון בישראל שיקרע אתכם מצחוק ונחשב לחלוץ בתחומו ברשת האינטרנט בישראל, אנחנו אהבנו וכנראה שגם אתם תאהבו!

במה פתוחה לאומני סטנדאפ קומדי

אנחנו מדינה קטנה, וידוע שמספר האומנים גם בתחום הסטנד אפ ובכל תחום שהוא שיכולים להגיע לפסגת התהילה בו זמנית הוא קטן ומצוצמם במרבית המקרים, אתר סטנדאפיסט לקח את זה צעד אחד קדימה והצליח להביא לאומנים המתחילים שרוצים לפרוץ את האפשרות לעשות זאת באמצעות האתר בו יכולים לעלות סרטוני סטנדאפ עצמאיים שמוצגים למאות גולשים און ליין המגיעים מדי יום לביקור קצר בשביל להפיג מתחים וליהנות מכמה דקות של צחוק.

אנחנו ממליצים בחום לאומני הסטנדאפ המעוניינים לקבל פלטפורמה חינמית להצגת הסטנדאפ שלהם לעשות זאת באמצעות אתר סטנדאפיסט שיכול לעזור לכם בחשיפה גבוהה במיוחד.

הופעות מלאות

רוצים לראות הופעת סטנד אפ מלאה..? מעולה! באתר סטנדאפיסט תוכלו ליהנות ממגוון גדול ורחב של הופעות מלאות מכל הזמנים אשר מסתובבים להם פה ושם ברשת, כגון: הופעות האילותורים של אדיר מילר שנחשב לאחד מהמובילים ברשת, יוסי גבני עם סטנדאפ ליום האהבה, המופע של אסי וגורי הנוסטלגי והמוכר, אלי ומריאנו, נאור ציון, יונתן ברק שפרץ לתודעה בשלהי שנת 2016-2017, מיקי גבע, שלום אסייג הנחשב לאחד מהסטנדאפיסטים המובילים בישראל, והופעות מלאות נוספות שיעשו לכם את זמן הצפייה מהנה יותר ומצחיק הרבה יותר, אז מי אמר שצריך לצאת מהבית בשביל לצפות בהופעות סטנדאפ מלאות…? 🙂

 

ומה עוד..?

אז בנוסף לבמה הפתוחה והאומנים המתחילים בהם תוכלו לצפות באתר ניתן למצוא עוד מגוון קטגוריות שונות שייתכן ויעניינו אתכם, כגון: סטנדאפסיטים מההעבר כגון: ספי רבילין, הגשש החיוור, גדי יגיל, בבר יוקו, תיקי דיין, יאיר ניצני ועוד עשרות סטנדאפסיטים מההעבר שכבודם במקומם מונח ובזכותם יש לנו סטנדאפ כל כך טוב בישראל.

עוד תוכלו למצוא באתר מערכוני סטנד אפ קומדי מתוכניות טלוויזיה מוכרות כגון: ארץ נהדרת, בובה של לילה, הקומדי סטור, צחוק מעבודה, מועדון לילה ותוכניות הומור נוספות מאז ועד היום. בנוסף אנו ממליצים לכם בחום לבדוק את שירי הסטנד אפ באתר שכוללים סרטוני שירים מצחיקים במיוחד שכולנו מכירים ואוהבים, כגון: רוני ששון, המצליחנים בהובלת אריק זילברמן, דדי דדון ואגס קימל מתוכנית הטלוויזה ארץ נהדרת, הקומדי סטור שאי אפשר בלעדיהם ועוד רבים וטובים.

כמו כן לאלו המחפשים ניתן למצוא גם כן מערכוני סטנדאפ קומדי של אומנים ישראלים המופיעים בחו"ל וגם סטנדאפ ישראלי באנגלית של אומנים שונים המופיעים בישראל.

 

הזמנות להופעות סטנדאפ

החלטתם ללכת להופעת סטנד אפ? מחפשים כרטיסים להופעות הכי שוות? רוצים להזמין סטנדאפיסט או סטנדאפיסטית למסיבת רווקים/רווקות? גם את זה תוכלו לעשות באתר הרשמי של סטנדאפיסט כמו שכבר הבנתם!

לפרטים נוספים, הזמנות כרטיסים והופעות ולאתר הרשמי של סטנדאפיסט: www.standupist.co.il

 

Standup israel news

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: