מבזקים

האדמו"ר, הרב יאשיהו פינטו חזה את חיסולו של קאסם סולימאני

תוכן עניינים

האדמו"ר, ראש ישיבת 'שובה ישראל' בארץ ובעולם, הרב יאשיהו יוסף פינטו שוב הפתיע את חסידיו ונאמנו ברחבי העולם, כשחזה בליל הושענא רבה את חיסולו של הארכי מחבל קאסם סולימני: "העולם שאתם מכירים הולך להשתנות בקרוב מאוד. זה יתחיל ממישהו חשוב מאוד שיהרגו אותו ומשם זה ידרדר לחורבן של כל העולם"

רות קרייתי | ט' בטבת תש"פ | יום שני 6 בינואר 2020 | מערכת ישראל ניוז

לפעמים המציאות עולה על כל דמיון ומכה בנו בכל פעם מחדש. מזה שנים רבות אני עוקבת בדחילו ורחימו אחר הצדיק, האדמו"ר, הרב יאשיהו פינטו ובכל פעם מתרגשת מחדש מדבריו הקדושים. וכהקדמה, אתן לדוגמא את אחד המקרים החרוטים וחקוקים בלוח ליבי ובזיכרוני – תחזיתו לגבי הסערה במיאמי. בחודש ספטמבר בשנת 2017 כשתלמידיו של האדמו"ר פינטו פנו אליו בשאלה, האם לעזוב את העיר נוכח התחזית על סערה אימתנית שעושה דרכה למיאמי, ענה להם הצדיק: "אל תעזבו את העיר לא יאונה לכם כל רע". וכך היה.

והנה זה שוב קורה. אאוט אוף דה בלו ובלי אזהרה מוקדמת כמו שאומרים, חזה האדמו"ר הצדיק בדיוק מעורר התפעלות את המאורעות שקורים אצלנו ממש כעת, בשבוע זה. האדמו"ר הצדיק חזה את חיסולו של הארכי מחבל, צורר היהודים בעת החדשה, מפקד משמרות המהפכה שתכנן לחסל את ישראל, קאסם סולימאני. אם תקראו את הכתבה ותאזינו לדבריו בקלטת, אזי גם אתם תבינו ותדעו כפי שאני יודעת מזה עשרות שנים רבות. אם תשאלו את האדמו"ר הצדיק, מה סוד כוחו, הוא מן הסתם יענה לכם כפי שהוא עונה תמיד: "אנחנו לא מהנביאים ולא מתנבאים ולא אומרים". כזה הוא, ענו ונחבא אל הכלים.

זה קרה בליל הושענא רבה בחודש אוקטובר 2019 עת ישב האדמו"ר, הרב יאשיהו פינטו עם קומץ אנשים ואמר להם את הדבר הבא: "הימים האלה הם זמנים אחרים. אם אתם זוכרים במיאמי לפני כמה שנים, אמרנו שהולך להיות.. אנחנו לא מהנביאים ולא מתנבאים ולא אומרים, אבל הרגש שלנו בליל הושענא רבה אומר שהשבועות, הימים והתקופה הקרובה, העולם נכנס לאיזה שהוא משהוא חדש שהוא מבחינת גוג ומגוג ממש. מלחמה והתמוטטות גדולה שלא היתה לפניה. התחלה של.. אנחנו מרגישים בנפש, דבר שיתחיל ממישהו שיהרגו אותו ומשם זה ידרדר לחורבן של כל העולם. תראו, אמרנו את זה בליל הושענא רבה. כל המקריות של העולם הולכת להשתנות מקצה לקצה בשעות, בימים, בשעות בזמן הקרוב ביותר. וכמה שאדם יותר ידבק בקדוש ברוך הוא, בעבודה השם יראת שמים, כל המציאות שלו תהיה יותר קלה לעבור את חבלי משיח".

בסיום הקלטת נשמעים דבריו של בחור, שמפרש את דברי הצדיק: "הדברים נמסרו בליל הושענא רבה לקבוצת אנשים סגורה שהרב יאשיהו אומר שם שהוא מרגיש מאוד מאוד חזק שבימים הקרובים, השבועות הקרובים, כל המצב העולמי עומד להשתנות לגמרי. הוא ביטא את זה בצורה כזאת שייהרג איזה מישהו, יהרגו איזה מישהו מאוד מאוד בכיר בעולם ומשם יתחיל חורבן העולם. הוא אמר את זה בבטחון מלא, בהרגשה מאוד מאוד חזקה שהיתה לו וכמובן מישהו הזכיר שגם את הבלגן שהיה במיאמי שהוא אמר כמה שנים לפני כן".

 

האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו בעת דרשה ולימוד תורה
האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו בעת דרשה ולימוד תורה

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: