מבזקים

בניית אתרים לבד או עם חברה? מה עדיף?

תוכן עניינים

בשנים האחרונות קמו לא מעט פלטפורמות שנועדו לסייע בהקמת אתר באופן עצמאי. הפלטפורמות האלו מכילות בדרך כלל ממשק גרפי עם עורך המאפשר למקם אובייקטים שונים בכל דף וליצור אתר שלם.

אפשרות השימוש בשירותים כאלו מעלה שאלה חשובה – האם עדיף לבנות אתרים לבד או בעזרת חברה מקצועית? המאמר שלפניכם ינסה לענות על השאלה הזו.

עיצוב ותוכן

כאשר אתם בונים לבד את האתר שלכם, באמצעות אחת מהפלטפורמות הזמינות לכך, אתם אחראים על כל החלקים של האתר – מא' ועד ת'. זה אומר שאתם צריכים לעצב את המראה של האתר וגם לכתוב בשבילו את כל התכנים.

כאשר מקימים אתר, רוצים מן הסתם שהוא ייראה מצוין ושהוא יכיל תוכן רלבנטי שבאמת יעניין את הגולשים שייכנסו אליו. מרבית בעלי העסקים והחברות הם לא מעצבים מקצועיים וגם לא כותבי תוכן. ישנו סיכוי לא קטן שבמהלך הניסיון לעצב אתר שנראה טוב ולכתוב לו תכנים מצוינים, תגלו שהתהליך מורכב בהרבה ממה שחשבתם ושבסופו של דבר תבזבזו זמן רב על ניסיונות שלא ממש יצלחו.

לעומת זאת, כאשר בונים אתר עם חברה מקצועית לבניית אתרים, אתם מקבלים חבילת אנשי מקצוע שיודעים בדיוק מה שהם עושים. את האתר שלכם יעצב מעצב UI מקצועי, כזה שיודע מה הלקוחות הפוטנציאלים שלכם רוצים לראות ומה באמת עובד בשוק.

בנוסף לעיצוב המקצועי, כאשר בונים אתר באמצעות חברה לפיתוח אתרים, אנשי המקצוע יודעים איך כדאי לאפיין את האתר, מה חשוב שיהיה בו ואיזה דגש לשים מבחינת חוויית המשתמש באתר.

אפשרות לבניית אתר קטלוגי או אי-קומרס

בעלי עסקים רבים רוצים אתר שיהיה בו קטלוג של מוצרי החברה ואף שיהיה אפשר להזמין מוצרים דרך האתר. אתר אי-קומרס הוא כל אתר שניתן לבצע בו מסחר ולהזמין מוצרים. במקרה הזה, כאשר בונים אתר לבד – קשה מאוד ליצור אתר שיש בו אפשרות למסחר.

אתרים קטלוגיים כאלו הם מורכבים למדיי. יש צורך במערכת ניהול לאתר שתתעדכן כל הזמן מול רשימת המוצרים וההזמנות. ניהול אתר שכזה והקמה שלו הן פעולות מורכבות למדיי, וקרוב לוודאי שתתקשו מאוד להרים אתר שכזה בכוחות עצמכם.

לכן, כאשר עובדים מול חברה מקצועית לבניית אתרים, כל העבודה על האתר נעשית עבורכם. חברות מקצועיות משתמשות במקרים כאלו בדרך כלל במערכת וורדפרס. אנשי הפיתוח של החברה משתמשים בתוספים כדי ליצור חנות אונליין וקטלוגים שניתן לעדכן אותם. גם במקרה הזה, אין תחליף לניסיון המקצועי של חברות המתמחות בהקמת אתרים.

אם ברצונכם להקים חנות אונליין או אתר קטלוגי שיש בו אפשרות לקניית מוצרים – אתם צריכים לבנות את האתר עם חברה מקצועית.

ניסיון וניהול פרויקטים

בניית אתר אינטרנט מקצועי, בין אם הוא אתר תדמית או אתר מורכב יותר – היא עניין רציני. בסופו של דבר, זוהי תעודת הזהות הדיגיטלית שלכם ברשת. האתר שלכם בעצם מייצג אתכם, לכן יש חשיבות מאוד גדולה למראה שלו, לתוכן שלו וגם לקדמה הטכנולוגית שלו. אתר מודרני צריך להיראות טוב, להיות מותאם לחוויית משתמש מעולה להתאים לכל סוגי המכשירים, גם למובייל.

לכן, דרוש ניסיון רב כדי לדעת איך לבנות אתר שיעבוד היטב. בנוסף, כאשר אתם בונים אתר לבד – יש סכנה שהפרויקט יתמסמס ברגע שיצופו קשיים. כאשר אתם בונים אתר עם חברה לבניית אתרים, אתם עובדים עם מנהל פרויקט שדואג שהכל יהיה מוכן בזמן ושאתם תקבלו את התוצאה הטובה ביותר – בהתאם למה שסוכם ולמה שאתם מצפים.

mockup-654585_1920

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: