מבזקים

המדריך המעודכן לקנייה בטוחה באמזון

תוכן עניינים

קניות ברשת האינטרנט הן דרך נהדרת לחסוך כסף רב, זמן ובעצם להינות מחווית שופינג מבלי לצאת מהבית. עם הרחבת גבולות המשלוחים מאתר אמזון, בעקבות מהפכת המשלוח הגלובלי, יותר ויותר מוצרים נשלחים לישראל במחירים אטרקטיביים ואפשר, אם יודעים לאן לפנות, להגיע לחסכון של עשרות אחוזים במחיר על מוצרים שתמיד רצינו, ולעיתים אפילו אינם זמינים בישראל.

בואו נודה על האמת, הסיבה האמיתית לשמה רוב הקונים באינטרנט מעדיפים את הקניות מאמזון היא האחריות והשירות. אין ויכוח שהשירות בזמן שעורכים קניות מאמזון הוא הטוב בעולם, סקרים רבים בדקו זאת בשנים האחרונות והגיעו למסקנות חד משמעיות, והאחריות היא כזו שבאמת ניתן לסמוך עליה, שתי העובדות הללו מביאות ישראלים רבים להעדיף לבצע קניות מאמזון.

איך להסתדר עם שפות זרות

מתקשים עם האנגלית? מעוניינים לרכוש באתרי אמזון בצרפת, גרמניה או ספרד? פשוט השתמשו בדפדפן כרום והפעילו את אופציית התרגום האוטומטי. כרום ידע לתרגם לכם את הדף כולו לשפה שאותה הגדרתם עבור הדפדפן בעת ההתקנה. עם העדכונים האחרונים של רכיב התרגום נפתרו גם בעיות קטננות שהיו בו, כמו זו שהייתה גורמת לכפתורים לא לעבוד.

על מנת להציג את המחיר הסופי של מוצרים בצורה מיטבית הגדירו חשבון, ובחשבון הגדירו כתובת למשלוח (הכתובת האמיתית שלכם בישראל) – הדבר יסייע לאמזון לחשב את מחירי השילוח האמיתיים ולהציג לכם מחיר סופי בעמוד הראשי.

שימו לב לרכוש מוצרים של אמזון עצמה. הדבר אינו מובן מאליו, היות ואמזון, מעבר להיותה מוכרת מוצרים בעצמה, מנהלת אתר המשמש כפלטפורמה לעסקים נוספים למכור דרכו, מעין קניון ענקי אשר מכיל המון חנויות. שימו לב שהמוצר שאתם רוכשים נמצא תחת תכנית Amazon Global – מה שמבטיח שאתם רוכשים מאמזון בעצמה, ואז גם השירות והאחריות הם של חברת אמזון. שימו לב פעם נוספת שהמוצר נמכר ונשלח על ידי אמזון בעצמה (Ships form and sold by Amazon.com).

לפעמים יוצג חיווי מוטעה אשר אומר שהמוצר לא נשלח לישראל כאשר מדובר במוצר שכן נשלח לישראל, הדרך הפשוטה לבדוק זאת היא להוסיף את המוצר לעגלה ולעבור לקופה (Proceed to checkout), שימו לב שכל עוד לא השלמתם את ההזמנה והתשלום לא תחויבו בכלום. בדף הקופה (צ'קאאוט), אם יופיעו לכם אפשרויות שילוח ולא תופיע הודעה שהמוצר לא נשלח לישראל סימן שמדובר בחיווי מוטעה. אם במקרה המוצר באמת לא נשלח לישראל אפשר לחזור לדף המוצר ולמצוא את אותו המוצר אצל ספק אחר שכן שולח לישראל.

amazon-447034_1920

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: