מבזקים

כך תכין את העסק שלך להצגה בתערוכה

תוכן עניינים

הכנת העסק שלך להצגה בתערוכה הינה תהליך חשוב, בלעדיו הסיכוי שהתערוכה תשיג את המטרות שלך ותעבור בהצלחה הוא די קטן. כדי שזה לא יקרה, אנחנו כאן בשביל לצייד אותך בכל הכלים ובכל הידע הנדרש בנושא עיצוב תערוכות, שנייה לפני הרגע הגדול של העסק שלך.

למה לי תערוכה עכשיו?

או, שאלה טובה וחשובה. לפני הכל חשוב להבין בכלל את העולם של עיצוב תערוכות, מפני שמדובר בטרנד חם שרק הולך ומתלהט בשנים הקרובות. אנחנו כבר מזמן חיים בעידן של מדיה, בו האינסטגרם הוא הכלי החזק ביותר לעיצוב דעת קהל, לכן לקוחות וקולגות צריכים לראות כדי להאמין. תערוכה היא דרך מצוינת לחשוף את הלקוחות שלך למוצרים חדשים, להגדיל את הנראות של העסק שלך ולפרסם את עצמך בצורה הכי ישירה ובלתי אמצעית.
אז איך מתכוננים לזה? אספנו עבורך כמה טיפים מנצחים.

  1. מיקוד מטרות- בתחום של עיצוב תערוכות, הדבר הראשון שצריך להעסיק אותך הוא המטרות שברצונך להשיג, שכן רק בהינתן המטרה תוכל לחתור לאמצעים המדויקים להשגתה. תשאל את עצמך- לאיזה קהל אתה רוצה שהעסק שלך ייחשף, האם מדובר בקהל מקצועי (כלומר בעיקר קולגות) או בקהל הרחב? האם אתה מגיע לתערוכה כדי לרקום שיתופי פעולה או כדי להבין טוב יותר לאן הרוחות בשוק נושבות? האם אתה מעוניין באיסוף לידים, או שהתערוכה היא הפלטפורמה שבה אתה רוצה למכור הכי הרבה, ועל המקום? כשתדע לענות לעצמך על השאלות האלו תוכל לבחור את התערוכה שהיא הפלטפורמה המתאימה ביותר עבורך, וזה יהיה הזמן להפשיל שרוולים ולהתעסק בעיצוב תערוכות.
  2. עצב אותה- ברגע שהמטרות ברורות לך, השלב של עיצוב הדוכן ילך בקלות יותר. הנה כמה דברים שחשוב שתדע על עיצוב תערוכות: מיתוג הוא דבר חשוב, לכן כדאי לחשוב מה מאפיין את המותג שלך וללכת על עיצוב שמשלב מוטיבים בולטים שאי אפשר לפספס. בחר חומרי גלם איכותיים שיכולים לעמוד במספר רב של דריכות (רצפת הדוכן), נגיעות (כל מה שבדוכן בתכלס), צפיפות ועומס. לא תתחרט על כך.
  3. תעוף על עצמך- בעולם של עיצוב תערוכות מקוריות היא המפתח להכל. תיתן לעצמך להתפרע עם הדימיון, רק תזכור לבחור קו ברור ללכת איתו (למשל מיתוג של הדוכן סביב המוצר האחרון שהעסק שלך השיק). תעשה כל דבר שיבדל את הדוכן שלך מהמתחרים, יסקרן את קהל היעד שלך באשר הוא וידגיש את חוזקות העסק שלך בצורה שאף אחד לא יוכל לפספס.
  4. אל תחשוש להתייעץ- בתור בעל עסק, אתה בטוח יודע שלפעמים היקר הוא הזול. יכול להיות שבמקרה של תערוכה ראשונה, שווה לשכור את שירותיו של מומחה בעיצוב תערוכות. השקעה כזאת היא אולי יקרה, אבל אם תשים לב לפעולותיו, תקשיב לו ותנסה ללמוד ממנו כמה שיותר, תוכל לרכוש כלים מקצועיים ובפעם הבאה לנהל את התהליך הזה לגמרי בעצמך.

בהצלחה!

human-2944064_640

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: