מבזקים

חנוכת בית: רעיונות לקניית מתנה ייחודית

תוכן עניינים

זה קורה לכולנו, החברים האהובים עלינו סיימו, שעה טובה, מעבר דירה, ומזמינים איתנו לחגוג איתם את חנוכת הבית. הכנו לכם רשימת מתנות, למי שרוצה להביא משהו יותר מעניין מעוד סט צלחות, סכו"ם או מלחיה ופלפליה.

אגרטל מסוגנן

ישנם המון אגרטלי פרחים נפלאים בשוק, רק צריך למצוא את האחד שהחברים יאהבו (אתם מכירים את הטעם שלהם, נכון?). נניח: אגרטל "מקומט" מבית ID Design, או אגרטל מעוצב בצורת קקטוס מבית ADesign. הרעיונות הם בלתי נגמרים.

אביזרים פרקטיים

אם אנחנו רוצים להיות גם שיק וגם פרקטיים – יש מגוון אביזרים שהם יפים מאד מצד אחד, ומאד פרקטיים מצד שני. כמו למשל מתקן לעשבי תיבול, שומר על טריותם במקרר, תבנית אפיה הכוללת מתכון כתוב על גוף התבנית או קערה שיכולה לשמש גם כמסננת – יפה, ופרקטי. כל אחד יאהב את הרעיון של שימושיות ונוי במוצר אחד.

מסחטת מיצים

טרנד הבריאות לא נראה שיחלוף, ולמי שעדיין אין בבית – מסחטת מיצים טבעיים היא רעיון נהדר למתנה. נכון שהרעיון נופל, טכנית, תחת "פרקטי" מהסעיף הקודם, אבל זהו אביזר בפני עצמו וראוי להקדיש למסחטת מיצים קטגוריה משלה.

כלי איחסון מעוצבים

כלי איחסון מקרמיקה, המגיעים בשל עיצובים מגניבים וכיפיים, הם רעיון נפלא למתנה לבית החדש. סמכו עלי – תמיד צריך עוד כלי איחסון! ואם הם מספיק יפים כדי לשים אותם על השיש מבלי להצטרך להחביא אותם כשיש אורחים – אפילו יותר טוב.

מעמד קרשי חיתוך

נכון, גם אלו נופלים תחת "פרקטי", אבל זהו רעיון ששווה להקדיש לו קטגוריה עצמאית. מארזים כאלו נהיו נפוצים עם טרנד הבישול, זה בעצם מארז של ארבע קרשי חיתוך, בצבעים שונים (למטרות שונות), שנראה יפה מספיק כדי להשאיר על השיש.

סט ספלים מעוטרים

במקום סט מלחיה ופלפליה, שלכולם כבר יש ככל הנראה, נסו לתת לזוג (או אפילו להתאים לכל המשפחה) סט של ספלים המעוצבים בצורה תואמת. הרעיון של לשבת לארוחת בוקר ביום שישי או שבת, כל המשפחה, עם ספלים תואמים הוא רעיון קסום.

יודאיקה

אלא אם הזוג הם אתאיסטים גמורים, כל אחד יאהב חפץ נוי עם טאצ' מסורתי. זה לא חייב להיות אביזר שימושי כמו מעמדי נרות או חנוכיה מעוצבת, או אפילו קערת פסח מעוצבת, זה יכול להיות פשוט חמסה מעוצבת בצורה מעניינת לתלות על הקיר, או ברכת הבית. משהו עיצובי עם טאצ' מסורתי.

christmas-4645449_1920

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: