מבזקים

ישראל זועמת על הצעדים שנקטה בלגיה במועצת הבטחון באו"ם

תוכן עניינים

משרד החוץ נזף בסגן השגריר הבלגי לאחר שבלגיה פעלה נגד ישראל באו"ם: "בלגיה כנראה מתאמצת למצב עצמה כמדינה העוינת ביותר לישראל במועצת הביטחון"

גבריאל ודררו | י"א בשבט תש"פ | יום חמישי 6 בפברואר 2020 | מערכת ישראל ניוז

ברד פארקר מי שעומד בראש ארגון הגנה על הילדים בפלסטין, זומן למועצת הבטחון של האו"ם על ידי בלגיה כדי להאשים את ישראל בביצוע פשעי מלחמה ועינוי ילדים פלשתינים. בישראל זועמים ומגנים את המהלך: "נראה שבלגיה מתאמצת למצב עצמה כמדינה העוינת ביותר לישראל במועצת הביטחון".

עימות בין ישראל לבלגיה בעקבות רצף מהלכים עוינים שמובילה המדינה האירופית במועצת הביטחון של האו"ם נגד ישראל. סמנכ"ל האגף לארגונים בינלאומיים במשרד החוץ, אלון בר, נזף היום באופן קשה בפסקל בופין, סגן שגריר בלגיה בארץ, בעקבות מה שמגדירים בישראל כ"שבירת שיא" מצד הבלגים.

אלון בר הסמנכ"ל אמר לנציג הבלגי: "ישראל זועמת על הצעדים שנוקטת מדינתך במועצה ורואה בחומרה את מהלכיה. אם בלגיה מזמינה מטעמה למועצת הביטחון אדם המאשים את ישראל בעינוי ילדים, כנראה שזו העמדה הבריסל והדבר מטריד מאוד".

העימות בין המדינות מגיע בעקבות זימונו לתדרוך במועצת הביטחון של ברד פארקר, בשורה של התבטאויות האשים פארקר את ישראל בביצוע פשעי מלחמה ו"עינוי ילדים פלשתינים", ואף קרא להעמיד ישראלים לדין בבית הדין בהאג. בנוסף, חברים בארגון שהוא מנהל נחשפו זה מכבר כפעילים בארגון הטרור החזית העממית לשחרור פלשתין.

 

שגרירות ישראל בבלגיה צילום | Street View on Google Maps 
שגרירות ישראל בבלגיה
צילום | Street View on Google Maps
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: