מבזקים

מרק תינוקות נוסח סין

תוכן עניינים

אנשים בסין אוכלים מרק תינוקות כדי לשבח את בריאותם ולשפר ביצועים בחיי המין שלהם. זו לא אגדה אלא מציאות יומית בסין שהיתה עד כה מוסתרת ונסחרת במסעדות סיניות מובחרות, לאנשי האצולה והממון

רות קרייתי | ט"ז בשבט תש"פ | יום שלישי 11 בפברואר 2020 | מערכת ישראל ניוז

אם נדמה לנו שראינו כבר הכל, בכל הנוגע למנהגי אכילה המשונים של הסינים, מגיע הדבר המבחיל הבא: הסינים אוכלים עוברים של תינוקות. "מרק ריזבי" ו"הנסיכה מסאול" הן מנות בקוד בתפריט סודי בכמה מסעדות סיניות. זהו מאכל יקר מאוד המוגש בדרך כלל רק בחדרים האחוריים ללקוחות ידועים, שמוכנים לשלם הון עתק עבור מעדן זה.

נתחיל באזהרת צפייה: צפייה בתמונות אינה מומלצת לבעלי לב חלש. במערכת עיתון דה סאול טיים, התקבל מייל אנונימי עם תיאורים מצמררים ותמונות נלוות שאישרו את מה שאנשים רבים בסין יודעים אך לא מדברים על כך בפומביי: האנשים בסין אוכלים מרק תינוקות, כדי לשבח את בריאותם ואת חיי המין שלהם. ועוד דווח בעיתון: "בעיירה במחוז דרום קנטון (גואנגדונג) שנמצאת כעת במוקד, ישנם אנשים שנהנים ממרק צמחי מרפא העשוי מבשר תינוקות, כדי להגביר את הבריאות הכללית ואת סיבולת הביצועים המיניים בפרט.

מחירו של עובר

מנהל מפעל סיני סיפר בפירוט רב כי מחירו של עובר, או שנאמר עוברית, הוא כ- 2000 יואן שהם 4000 דולר. כאשר נשאל כיצד הוא יודע זאת, סיפר כי הוא לקוח קבוע של סחר העוברים בסין. לדבריו, מרק העוברים הוא מעדן שאליו מוסיפים עשבי תיבול יקרים ובשר עוף ומבשלים את הכל על אש קטנה במשך שמונה שעות.

כתב מקומי בסין צוטט באומרו כי זו הבעיה הנובעת מכך שהסינים מרבים להתעסק בבריאותם והם מחפשים פתרונות יעילים לשמירה על בריאותם. פרמטר נוסף הוא ההשפעה המיידית שיצרה את מדיניות חוק הילד האחד במשפחה, במטרה לצמצם את הילודה בסין. מדיניות זו היא שגרמה לטענתם לסחר בתינוקות, להפלות ולקניבליזם.

 

אבקת בשר תינוקות

בכתבה שהתפרסמה בוושינגטון טיימס בשנת 2014 דווח על נציגי מכס בקוריאה שתפסו אלפי כמוסות מלאות באבקת בשר תינוקות שהוברחו מסין. עוד בכתבה מפורט לפריטי פרטים הסחר העגום מנוהל מסין. משם מדווח כי צוות רפואי מושחת ממליץ לחברות רפואיות על זמני ההפלות, או של זמני לידה לא רצויה. אחר כך נקנות הגוויות הזעירות שהיו מאוחסנות במקררים לפני שהן הוצאו ונלקחו מהמרפאות. הגוויות מוצאות מהמקררים ומניחים אותן במיקרוגל לייבוש רפואי. ברגע שהעור יבש ודק יותר, הוא מחורר לאבקה ומעובד לכמוסות יחד עם עשבי תיבול. כל זאת נעשה כדי להסוות את החומרים האמיתיים מחוקרי הבריאות ומפקחי המכס.

סין: "קניבליזם היא סוג של אומנות"

כבר בשנת 2015 כתבו סטיבן מושר וג'ונתן אבמונטה על התופעה המבחילה ועל הדיווחים המגיעים מסין באשר לארוחות העשויות מבשר של תינוק, בתוספת של וקטעי וידיאו מקוונים בנושא הקניבליזם הסיני המכילים הקדמה: "אכילת בשר אנושי היא סוג של אמנות".

עוד דיווחו השניים על ד"ר דבורה נוקטולה, מנהלת בכירה לשירותים רפואיים, הורות מתוכננת, המתארת בסרטון המצורף לכתבה, כיצד הארגון שלה קוצר ומוכר חלקים וחתיכות מתינוקות שהופלו.

 

מרק תינוקות
צילום | סאול טיימס
מרק תינוקות
צילום | סאול טיימס
מרק תינוקות
צילום | סאול טיימס
מרק תינוקות
צילום | סאול טיימס
מרק תינוקות
צילום | סאול טיימס

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: