מבזקים

אוהלי נועם המומחים להשכרת אוהלים לאירועי שבת חתן מהחלומות

תוכן עניינים

פעמים רבות, אנו זקוקים לרעיון מקורי לחגיגת אירוע. גן אירועים או אולם רשמי הם ללא ספק מקומות ייעודיים לאירועים, אך כיצד ניתן לשנות את הקונספט וליצור אירוע יותר מעניין? חופי הים והיערות הירוקים אינם יכולים להיות אופציה בפני עצמה, כי החורפים בשנים האחרונות כאן אינם שחונים ועשויים להביא לסופות עזות.

אם אתם רוצים לחגוג שבת חתן בטבע, עם חסינות מדחיית האירוע בשל מזג האוויר, הפתרון היחיד שלכם הוא אוהלי PVC. בשונה מאוהלי דראלון, שלא לומר לייקרה דקה ופשוטה, הם לא נתפרו אלא הולחמו בבדיל ולכן הם מספקים מעטפת בד חזקה מאד שגורמת לאורחים לחוש כמו בבית בנוי. האוהל עצמו עמיד בפני כל מזג אוויר ויכול להיות מוטמע בכל מקום.

אווירה של מבנה אירועים רשמי – באוהל!

מה יוצר את האווירה באוהל PVC? לא זו בלבד שזהו אוהל חזק, עמיד ובעל הגנה תרמית ממזג אוויר קר, הוא אוהל-בית במבנה שלו. יש לו חלונות שקופים מחומר גמיש, ופתח כניסה דמוי דלת. לא בכדי, כפתרון אירוח בנסיבות פחות משמחות, למשל אוהלים לאבלים, משמש התקן זה משפחות רבות בכל רחבי הארץ. ההרגשה באוהל היא לא פחות ממחשמלת במובן הטוב של המילה, רוויית סיפוקים, ומשרה בטחון. בנוסף, האוהל מגיע עם תשתיות מלאות.

תשתיות האוהל של חברת אוהלי נועם

אוהלי נועם השכרת אוהלים תספק לאוהל שלכם כסאות ושולחנות על פי כמות האורחים, ותעבה את האוהל בפתרונות אירוח כמו מקרר שדה, בקרת אקלים (תנור בחורף, מזגן או מצנן בקיץ), שרשרת תאורה, ועוד לא מעט תשתיות שיספקו לכם את מלוא הנוחות והאיכות.

Tents Noam tents experts1

התקנה מלאה של האוהל והכנתו לאירוע

כשאתם חוגגים שבת חתן באוהלי נועם אתם לא צריכים להשקיע מאמץ כלל, זולת בחירת מקום התקנת האוהל. בחברה יספקו לכם אוהל לשבת חתן מן המוכן, בהתאמה לכמות האורחים שלכם, עם כל התשתיות מותקנות בתוכו. אוהלים לשבת חתן להשכרה נדרשים בקרב משפחות רבות, ובחברת אוהלי נועם אלו לא רק אוהלים, אלא כל מה שיידרש לכם בשביל לחגוג את האירוע.

אוהלי נועם – לחגוג אירוע שבת חתן וליהנות

בחברת אוהלי נועם יספקו לכם אוהל לשבת חתן להשכרה בהתאם למידות. הן ייקבעו על פי כמות האורחים שאת מבקשים להזמין. לאוהל יותאמו תשתיות ייעודיות המבוססות על כמות מתאימה של רהיטים ואמצעי אחסון מזון. חברת אוהלי נועם אוהלים לאירועים מכל הסוגים הנה בעלת ניסיון רב בארגון אוהלים לשבת חתן ועושה זאת בהתאם לצרכי הלקוחות. הם יוצאים שבעי רצון מן השירות ומשכילים להפיק אירועים בלתי נשכחים.

גם אתם יכולים לארגן את השבת חתן שלכם באוהל PVC יוקרתי המתאים להתקנה בטבע. פנו למומחים של אוהלי נועם לייעוץ והבטיחו את עתידו של האירוע. כשהאירוע שלכם בידיים של אוהלי נועם אתם יודעים שבחרתם בטובים ביותר באטרקציות-חוץ במלואן: אוהלי איכות, תשתיות ברמה אחרת, ותאורה מהודרת.

Tents Noam tents experts2

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: